Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و هوشیار هستند که صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و هوشیار هستند که صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بصیرت نقطه قوت ملت ایران است، افزود: بی‌شک کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن‌ها را آتش می‌زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند و مردم ایران اسلامی صف خود را از کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن آتش می‌زنند و اموال مردم را غارت می‌کنند جدا خواهند کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: مسئولان به سخنان چند روز قبل مقام معظم رهبری در جهت حل مشکل معیشت عمل کنند، مسئولان باید در حل مشکلات مردم خصوصاً در زمینهٔ معیشت و اقتصاد تلاش کنند و به سخنان رهبری برای حل این موضوعات عمل کنند.

آیت‌الله نوری همدانی: اگر کسی می‌خواهد انقلاب را ببیند باید قم را مشاهده کندآیت‌الله نوری همدانی: نقش و جایگاه بسیج برای مردم به‌خوبی روشن‌ شده استآیت‌الله نوری همدانی: درباره تورم تذکر می‌دهیم ولی برخی مسئولین توجه ندارند

آیت‌الله نوری همدانی گفت: امیرالمؤمنین(ع) در خطبه 50 نهج‌البلاغه ویژگی‌های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می‌برد و مانع معرفی حق می‌شود.

وی با اشاره به حمایت استکبار از آشوب‌های کشورمان خاطرنشان کرد: در این چند روز آمریکا، اسرائیل، عربستان و سلطنت‌طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب‌ها حمایت کردند در حالی‌ که خودشان در این 40 سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته حتی دارو را برای مردم تحریم کردند و در جنگ تحمیلی صدام را در کوبیدن مردم ما تجهیز کردند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن