Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن علیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: با بهبود شرایط آب و هوایی ، روند ساخت و نوسازی خانه های احداثی مناطق روستایی سرعت گرفته به گونه‌ای که از مجموع چهار هزار و ۸۰۰ واحد احداثی در مناطق روستایی که ساخت آنها از مهر امسال شروع شده، سه هزار و ۴۰۰ واحد فنداسیون ، ۲ هزار و ۸۰۰ واحد دیوارچینی و یک هزار و ۲۰واحد سقف کاری آنان به پایان رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تامین به موقع مصالح ساختمانی به ویژه سیمان و میلگرد برای نوسازی واحدهای احداثی بیان کرد:با توجه به پشت سرگذاشتن گرما در خوزستان و تامین نیروی کار ، انتظار می‌رود روند بازسازی خانه‌های روستایی مناطق سیل زده خوزستان باز هم سرعت بیشتری به خود بگیرد.
معاون فنی ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده خوزستان در ادامه با اشاره به همکاری خوب بانک ها در پرداخت مرحله‌ای ساخت خانه‌های روستایی گفت:برای ساخت خانه‌های روستایی ۴۰۰میلیون ریال تسهیلات بانکی مشارکتی با سود چهار درصد ، ۱۰۰میلیون ریال کمک بدون عوض، و ۶۰ میلیون ریال کمک معیشتی بدون عوض مصوب شده‌ است.
علیاری ابراز امیدواری کرد با توجه به سرعت گرفتن روند بازسازی ، واحدهای احداثی مناطق روستایی سیل زده خوزستان تا پیش از پایان سال تمام، و تحویل مردم‌ شود.

روند ساخت واحدهای احداثی در مناطق شهری رضایت بخش نیست
معاون فنی ستادبازسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت:روند ساخت واحدهای احداثی در مناطق سیل زده شهری خوزستان به دلیل صادر نشدن به موقع پروانه ساخت و نیاز به نقشه های اجرایی و تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان مناسب و مورد انتظار نیست.
علیاری با اشاره به اینکه ۸۰۰ واحد شهری در مناطق سیل زده خوزستان تخریب شدند افزود: برای ساخت خانه‌های شهری احداثی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی چهار درصد و ۱۲۰میلیون ریال کمک بدون عوض پرداخت می‌شود.
به گفته وی، وزارت نفت به تازگی برای ساکنان مناطق سیل زده در شهرهای هویزه ، دشت آزادگان ، حمیدیه ، شادگان ،کارون ، اهواز و باوی ۱۲۰میلیون کمک بدون عوض پرداخت می‌کند که برای تامین مصالح مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد و در شهرهای سیل زده شوشتر و شوش جمعیت هلال احمر نیز ۱۰۰میلیون ریال کمک بدون عوض می کند.
سیلاب بهار امسال در خوزستان بیش از ۱۲۰هزار میلیارد ریال به ۲۴ شهرستان خوزستان خسارت زد و بر زندگی ۴۰۰ هزار نفر در خوزستان تاثیر گذاشت.

برچسب‌ها مناطق سیل زده خوزستان بازسازی منازل مسکونی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده خوزستان بازسازی منازل مسکونی مناطق سیل زده خوزستان بازسازی منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان