Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها داوران کاراته ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: عملکرد داوران در دو سال اخیر مبنای گزینش فدراسیون جهانی برای قضاوت آنها در توکیو بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون، جواد سلیمی، رییس کمیته داوران کاراته اظهار داشت: مبنای انتخاب 14 داور کاراته برای قضاوت در المپیک 2020 عملکرد آنها در دو سال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس از قاره اروپا 6 داور، آسیا 4 داور، آمریکا 2 داور، آفریقا یک داور و اقیانوسیه یک داور برای قضاوت در المپیک توکیو انتخاب شدند.

وی افزود: همان گونه که ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک با یکدیگر رقابت دارند، داوران نیز از دو سال قبل رقابت نزدیکی برای حضور در المپیک داشتند و عملکرد آنها در دو سال گذشته متر و ملاک فدراسیون جهانی برای گزینش بوده است.

سلیمی درخصوص شرایط برگزاری رقابت های کاراته در المپیک عنوان داشت: تمام مسابقات کاراته در المپیک طی سه روز بر روی یک تاتامی برگزار می شود. شیوه چینش داوران نیز بدین شکل است که دو داور مسئول ویدئو چک خواهند بود، 6 داور در پنل حضور دارند، 2 داور دیگر ناظر امتیاز و زمان خواهند بود و یک داور نیز به عنوان رئیس انتخاب می شود که این مسئولیت با اسکالانته رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی است. در ضمن داوران از 11 تا 19 مرداد ماه در توکیو حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: کار ما برای المپیک تازه شروع شده است. طبق اعلام فدراسیون جهانی تا المپیک 6 مرحله کارگاه های آموزشی برگزار می شود که تمام داوران المپیکی موظف به حضور در آنها هستند. امیدوارم به عنوان نخستین داور تاریخ کاراته ایران که در المپیک قضاوت می کند، نماینده خوب و شایسته ای برای ورزش کشورمان باشم.

بیشتر بخوانید: مهسا جاور اول شد 6 تیرانداز ایرانی راهی المپیک شدند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقیانوسیه المپیک ایران رقابت آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول