Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@20:49:20 GMT

۸۰۰ هزار کارت سوخت در صف تولید/ مشکل تولید نداریم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۹۱۱

۸۰۰ هزار کارت سوخت در صف تولید/ مشکل تولید نداریم

تین نیوز

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هم اکنون ۸۰۰ هزار درخواست تولید کارت سوخت داریم در حالی که ظرفیت تولید روزانه ما ۳۰ هزار کارت است؛ البته در حال ارتقای ظرفیت تولید هستیم.

شهرام رضایی، مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره تعداد کارت سوخت های در دست تولید گفت: در روزهای اخیر روزانه به طور میانگین ۷۰ هزار کارت سوخت برای تولید به ما ارجاع داده شد، این در حالی است که ظرفیت تولید کارت سوخت ما در روز ۳۰ هزار کارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۸۰۰ هزار درخواست تولید کارت داریم که عدد میانگین ۷۰ هزار درخواست جدید در روز به این رقم اضافه می شود. ما در ماه های گذشته چندین مرتبه از مردم درخواست کردیم که اقدام به دریافت کارت سوخت خود کنند و حتی یک مرتبه سوختگیری با کارت سوخت شخصی داشته باشند تا مشکلات احتمالی سریع تر برطرف شود. با این وجود بسیاری از مردم در این زمینه اقدامی انجام ندادند و اکنون با حجم زیادی از درخواست مواجه هستیم. 

وی با تاکید بر اینکه محدودیتی در کارت سوخت خام نداریم، تصریح کرد: سایت های تولید که کارت سوخت را شخصی سازی می کنند محدودیت دارند، البته در تلاش هستیم که این ظرفیت را افزایش دهیم تا روند تولید کارت سوخت سرعت بگیرد. 

این مقام مسوول درباره مدت زمان تولید کارت سوخت نیز توضیح داد: پیش از ایام سهمیه بندی سوخت، مدت زمان تولید کارت سوخت بین ۲ تا ۳ هفته بود که اکنون به حدود یک ماه تا یک ماه و نیم رسیده است، البته نمی توانم عدد دقیق اعلام کنم چون در حال افزایش ظرفیت تولید خود هستیم این عدد می تواند کاهش داشته باشد و کارت سوخت ها با سرعت بیشتری به دست مردم برسد.

وی درعین حال تاکید کرد: مردم نگران نباشند چرا که سهمیه سوخت آن ها تا ۶ ماه ذخیره می شود و اگر یک ماه هم کارت سوخت نداشته باشند سهمیه هر ماه، ذخیره شده و بعدا قابل استفاده است.

رضایی در پاسخ به اینکه موتور سیکلت های ۱۰ ساله و خودروهای ۲۵ ساله به بالا بدلیل مشمول شدن در قانون خودروهای فرسوده امکان ثبت درخواست کارت سوخت ندارند، گفت: طبق مصوبه هیات دولت خودرو های ۲۵ سال به بالا و موتورسیکلت های ۱۰ سال به بالا فرسوده محسوب شده و در مقطعی کارت های سوخت شان ابطال شد و امکان استفاده ندارند. ضمن اینکه ما مجری هستیم و تابع ابلاغ دولت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرام رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد