Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:11:48 GMT

کلاف سردرگم پلی‌آف یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۰۷۸

کلاف سردرگم پلی‌آف یورو 2020

رقابتهای یورو2020 از بسیاری جهات یکی از پیچیده‌ترین رقابتهای فوتبال دنیا خواهد بود. از برنامه رقابتها گرفته تا تیمهای حاضر در پلی‌آف مقدماتی این تورنمنت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای یورو2020 بدون شک یکی از عجیب‌ترین و پیچیده‌ترین رقابتهای دنیای فوتبال خواهد بود. رقابتهای یورو2020 در دوازده کشور برگزار خواهد شد و از بسیاری جنبه‌های دیگر هم تورنمنتی پیچیده، عجیب و جنجالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دخالت سیاست در رقابتهای مقدماتی این تورنمنت گرفته تا پیچیدگی مشخص شدن تیمهایی که باید در مراحل پلی‌آف مقدماتی شرکت کنند.

 

از جمله موارد دخالت سیاست در این رقابتها باید به این نکته اشاره کرد که اوکراین در دور مقدماتی به گونه‌ای در گروه‌های مقدماتی قرار گرفت که نیازی به بازی کردن در خاک روسیه نداشته باشد. اما با پایان دور مقدماتی همچنان مشخص نیست که چه تیمهایی در مرحله پلی‌آف شرکت خواهند کرد و تعیین تیمهای پلی آف با توجه به مقررات اعلام شده از سوی یوفا فرایندی بسیار دشوار است.

 

 

در وهله اول از ده گروه مقدماتی، تیمهای اول و دوم گروهها مستقیما به تورنمنت نهایی صعود می کنند. تا اینجا کار ساده است. اما از 24 تیم شرکت کننده در مرحله نهایی چهار تیم دیگر باید بعد از رقابتهای پلی آف انتخاب شوند. به این ترتیب شاهد چهار بازی پلی آف خواهیم بود.

 

اما تیمهای حاضر در پلی‌آف به ترتیبی انتخاب می‌شوند که هیچ ربطی به گروه های ده گانه مرحله مقدماتی یورو2020 ندارد. تیمهای حاضر در پلی آف از قرار معلوم با توجه به نتایج کسب شده در لیگ ملتهای یوفا که سال گذشته برگزار شد انتخاب خواهند شد.

 

تا اینجا آنچه از بازی‌های پلی‌آف قطعا مشخص شده از این قرار است: از آنجا که هر چهار صدرنشین گروه های دسته A لیگ ملتها یعنی هلند، سوئیس، پرتغال و انگلستان خود به خود به مرحله نهایی یورو راه پیدا کرده اند در این دسته بازی‌های پلی‌آف بین ایسلند و یک تیم دیگر برگزار خواهد شد. بوسنی و هرزگوین در پلی‌آف دسته B شرکت خواهد کرد و اسکاتلند، نروژ و صربستان در پلی‌آف دسته C. تیمهای حاضر در پلی‌آف دسته D لیگ ملتهای یوفا نیز تیمهایی مثل گرجستان و بلاروس حضور دارند. طبق برنامه قرار است چهار تیم صعود کرده از مراحل پلی آف تا مارس 2020 مشخص شود.

 

برنامه پلی آف یورو 2020:

گروه A: ایسلند/ بلغارستان، اسرائیل، رومانی، مجارستان

گروه B: بوسنی/ایرلند شمالی، اسلواکی، ایرلند جنوبی

گروه C: نروژ، صربستان/ اسکاتلند، بلغارستان، رومانی، مجارستان

گروه D: گرجستان، بلاروس/ مقدونیه، کوزوزو

 

جام ملتهای اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست
  • رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک