Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:17:55 GMT

آتش سوزی در خیابان لاله زار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۵۱۸۵

صراط:

فروشگاه لوازم الکتریکی در خیابان لاله زار در آتش سوخت.

به گزارش میزان ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک فروشگاه لوازم برقی، زنگ ایستگاه ۱، ۴۶، ۳، ۴ و گروه نجات ۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به همراه تیم نجات یک ۱، خودرو بالابر، تشک نجات و نیز خودرو حامل دستگاه تنفسی عازم خیابان لاله زار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هاتفی، مدیر منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران با حضور در محل حادثه در این باره گفت: از داخل یک فروشگاه فروش لوازم یدکی دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می‌کشید که با توجه به قرار گرفتن انبار مملو از جنس بر روی آن، احتمال می‌رفت که زبانه‌های آتش به آنجا سرایت کند.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از تقسیم شدن به سه تیم، ضمن قطع برق و گاز محل حادثه مشغول عملیات شدند و تیم نجات با وارد شدن به داخل فروشگاه و جستجوی محل حادثه از عدم حضور محبوس شده اطمینان پیدا کردند و سپس به سایرآتش نشانان پیوستند.

هاتفی تصریح کرد: دو گروه دیگر از آتش نشانان همزمان با رعایت نکات ایمنی با استفاده از لوله‌های آبدهی به یافتن کانون آتش و خاموش کردن آن مشغول شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از مهار و کنترل آتش و تخلیه‌ی دود توسط فن فشار مخصوص مثبت و ایمن سازی محل حادثه، به عملیات خود پایان داده و با تحویل محل به عوامل انتظامی و مالک به ایستگاه بازگشتند.

علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم