Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به لزوم توجه مسؤولان مبنی بر عمل به دستورات رهبری برای حل مشکلات مردم، گفت: ملت بصیر و آگاه اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهند. مسؤولان هم باید در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به لزوم توجه مسئولان مبنی بر عمل به دستورات رهبری برای حل مشکلات مردم، گفت: مسئولان باید در حل مشکلات مردم خصوصاً در زمینه معیشت و اقتصاد تلاش کنند و به سخنان رهبری برای حل این موضوعات عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه هستند و اجازه موج‌سواری و سوء‌استفاده به دشمن نخواهند داد و صف خود را از کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن آتش می‌زنند و اموال مردم را غارت می‌کنند جدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تقدیر آیت‌الله نوری‌ همدانی‌ از سازمان اطلاعات سپاه

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به خطبه ۵۰ نهج‌البلاغه گفت: در این خطبه حضرت علی (ع) ویژگی‌های فتنه را معرفی و می‌فرمایند: دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می‌برد و مانع معرفی حق می‌شود.

این مرجع تقلید درباره حوادث اخیر در کشور گفت: مشکل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبری هم فرمودند که مسئولان مشکل مردم را حل کنند. ما هم از مسئولان می‌خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود. باید مسئولان به سخنان چند روز قبل رهبری در جهت حل مشکل معیشت عمل کنند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت در این چند روز آمریکا، اسرائیل، عربستان و سلطنت‌طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب‌ها حمایت کردند درحالی که خودشان در این ۴۰ سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته حتی دارو را برای مردم تحریم کردند و در جنگ تحمیلی صدام را در کوبیدن مردم ما تجهیز کردند.

آیت‌الله نوری همدانی بصیرت را نقطه قوت ملت ایران دانست و گفت: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و هوشیار هستند که صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند. بی‌شک کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن‌ها را آتش می‌زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین قرآن حسینیه قم آیت الله نوری همدانی مشکلات معیشتی مردم سلطنت طلبان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «روایت تولید؛ سیره‌ اقتصادی ائمه‌ معصومین(ع) در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظلّه‌العالی» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی صدر توسط انتشارات انقلاب اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

مرور بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) از ابتدای دوران مسئولیّت چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در جایگاه رهبری و علی‌الخصوص در پانزده سال اخیر نشانگر تأکید و توجّه علی‌حدّه‌ی معظّم‌لّه بر تصحیح و توسعه‌ی اقتصاد و راهبردهای حلّ چالش‌های آن بوده است. اقتصادی که مبتنی بر اصولی اسلامی و عدالت‌محور بنیان شده باشد، یعنی همان که در اندیشه و سیره‌ معصومین(سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) از آن سخن به میان آمده است.

کتاب «روایت تولید» به بیان نمونه‌هایی از این راهبردها و خطوط اقتصاد اسلامی مطرح شده در کلام رهبری می‌پردازد؛ راهبردها و چهارچوب‌هایی که با واکاوی تاریخ اسلام و دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی نبوی و سیره‌ی معصومین(ع) نشانه‌هایی از آنها را در بیان و شیوه‌ی زندگی پیامبر اکرم و اهل‌بیت(ع) می‌بینیم.

این‌کتاب با ۲۹۶ صفحه و قطع رقعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6099224 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ملا هبت‌الله: جهان کفر برای جدایی دین از سیاست تلاش می‌کند
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌