Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات بهتر است جلسات این ستاد به صورت منظم برگزار و تمامی بخشنامه های وزارت کشور نیز بررسی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان از این پس باید الویت‌های کاری خود را در زمینه انتخابات متمرکز کنند اضافه کرد: همچنین لازم است فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در اجرای این همایش سیاسی به قوانین و مقررات اشرافیت کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: سلامت و حضور باشکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویت کاری ستاد اجرایی این دوره انتخابات است و برای سلامت آن تمامی توان دستگاه های اجرایی بکار گرفته می‌شود.

خوش‌اقبال افزود: مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم و کلیات زمانبندی برنامه این رویداد سیاسی ابلاغ شده ضمن اینکه از ۱۰ آذر با دستور وزیر کشور ثبت نام از داوطلبان و تشکیل هیات‌های اجرایی شروع می‌شود و این روند تا پایان وقت اداری 16 این ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های کلی انتخابات تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سند بالادستی و ملاک عمل ما در این امر مهم و انتخابات پیش رو در دوم اسفند است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کردستان نیز در این جلسه گفت: هیات‌های بازرسی انتخابات در مرکز استان و سهرستان ها تشکیل شده و اطلاع رسانی لازم انجام و کارگاه‌های اموزشی آن نیز برگزار شده است.

شهرام ملکی افزود: انتظار می رود مردم در کنار حضور پرشور در این انتخابات افرادی کارشناس و آشنا به مسائل و مشکلات استان انتخاب و به مجلس بفرستند.

استان کردستان با پنج حوزه انتخابیه دارای ۶ نمانیده در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کردستان وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کردستان وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری کردستان مجلس شورای اسلامی کردستان وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است