Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:44:45 GMT

ضعیف‌ترین ستاره‌های فصل لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۰۶۶

ضعیف‌ترین ستاره‌های فصل لیگ برتر

در این ده هفته‌ای که از لیگ گذشته، ستاره‌های زیادی بودند که انتظارات را برآورده نکردند. وحید امیری در لیگ به جز شاهین به تیم دیگری گل نزده. شماره ده پرسپولیس فقط یک شوت در چارچوب زده، آماری که مرتضی تبریزی هم مشابه آن را رقم زده است. محمدرضا حسینی خرید این فصل سپاهان فقط یک گل برای این تیم زده، فورچونه و سوگیتا هم یک گل زدند و مازولا دیگر خارجی تراکتور اصلا گل نزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دشتی که با سر و صدای زیادی استقلالی شد هم تا پایان هفته دهم فقط ۸۴ دقیقه بازی کرد که حاصل آن یک شوت خارج چارچوب بوده. فرشید باقری ستاره فصل قبل استقلال هم ۲۰۶ دقیقه بازی کرده. بشار رسن هیچ گلی نزده و پاس گلی نداده. اکبر ایمانی فقط در دو بازی در ترکیب فیکس تراکتور قرار گرفت. محمد ایران‌پوریان هنوز در لیگ نوزدهم بازی نکرده. بختیار همچنان با روز‌های اوجش فاصله دارد. حسین ماهینی مجموعا ۱۱ دقیقه بازی کرده که حواشی زیادی را برایش به همراه داشته است. روح‌الله باقری برای شهرخودرو هم یک گل زده. شایان مصلح نه گلی زده و نه پاس گلی داده. محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در دو بازی که حضور داشت یک بار سه گل خورد و در بازی دوم هم سه گل دریافت کرد تا از تیم اخراج شود.

همه آمار‌های زیر بر اساس داده‌های متریکاست

فرشاد احمدزاده: کل عملکرد این فصل احمدزاده به یک شوتی که آن هم در چارچوب نبود، خلاصه می‌شود. شماره ده پرسپولیس در بازگشت به این تیم مجموعا ۶۷ دقیقه بازی کرد که حاصل آن ۵ جلسه محرومیت بوده است. فرشاد احمدزاده هیچ پاس مهمی که گره دفاعی حریفان را باز کند هم نداده است.

اشکان دژاگه: ستاره تراکتور که همیشه تبحر متفاوتی در طراحی حملات داشت، در این فصل حتی یک پاس منجر به خلق موقعیت هم نداده است. اشکان نه گلی زده و نه پاس گلی داده فقط دو مرتبه با شوت در چارچوب دروازه‌بان‌ها را به زحمت انداخته و ۴۰۱ دقیقه بازی کرد.

مرتضی تبریزی: در ده هفته‌ای که از لیگ گذشته، مرتضی تبریزی فقط یک شوت در چارچوب زده! ۳۲۶ دقیقه حضور، صفر گل، صفر پاس‌گل، ۲ کارت زرد سایر آمار‌های تبریزی است. البته تبریزی ۵ پاس کلیدی داده که از شانس بد او هیچ کدام منجر به گل نشد.

سروش رفیعی: نمایش دور از انتظار سروش، صدای یحیی گل‌محمدی را درآورده و سرمربی شهرخودرو در مصاحبه‌ای گفت: چند بازیکن این تیم به نسبت پولی که گرفتند انتظارات را برآورده نکردند. سروش تا پایان هفته دهم فقط روی یک گل تاثیرگذار بود، مجموعا دو پاس کلیدی داد و دو شوتش در چارچوب بود.

لوسیانو پریرا: آقای گل فصل قبل فقط ده دقیقه از فصل جدید را از دست داده، اما تعداد گل زده‌اش از عدد یک عبور نکرده است. حتی زهر شیمبا به طرز محسوسی کم شده و تا پایان هفته دهم فقط هفت شوت او در چارچوب بوده و طبق آمار متریکا در بیش از ۷۰ درصد از نبرد‌هایی که شرکت کرد، بازنده بود.

 


منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ برتر فرشاداحمدزاده محرومیت اشکان دژاگه آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که توماس توخل امیدوار بود در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید دروازه این تیم را باز کند، دو شب ناامیدکننده را سپری کرد.

در بازی رفت ستاره آلمانی به سطح آمادگی لازم برای حضور فیکس در زمین نرسید و بازی هم طوری پیش رفت که او فقط توانست در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به زمین برود.

در بازی امشب اما گنابری در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در کنار جمال موسیالا، لروی سانه و هری کین، ترکیب خط حمله باواریایی‌ها را تشکیل می‌داد.

با این حال باز هم او با یک ناکامی بزرگ مواجه شد. این بازیکن که در این فصل بارها با مصدومیت‌های نسبتا طولانی‌مدت روبه‌رو شده، در دقیقه ۲۶ ناگهان احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد.

به‌نظر می‌رسد مشکل او از ناحیه همسترینگ بود که در هفته‌های اخیر هم به آن دچار شده بود. درنهایت پس از ثانیه‌هایی او از زمین خارج شد و آلفونسو دیویس به جای او وارد بازی شد.

این مدافع کانادایی در این فصل عملکرد خوبی نداشته و در دیدار رفت هم از دقیقه ۸۷ به بازی رفت اما توماس توخل به دلیل گزینه‌های محدودش در خط حمله تصمیم گرفت او را به زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!