Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، با وجود اقدامات برخی شرکت‌های داخلی برای تولید و تامین نیاز بازار به انواع وسایل سفر از ابزار و لوازم گرفته تا محصولات گرمایشی، ظروف و چراغ و روشنایی، هنوز هم سهم عمده بازار این اقلام از طریق محصولات نه چندان باکیفیت چینی در قیمت و رنگ‌های متنوع تامین می‌شود. چادر مسافرتی از محصولاتی است که باکیفیت نه چندان مناسب و در انواع فنری و میله‌ای به مشتریان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم عمده محصولات سفر چینی از بازار کشورمان در حالی است که طی سال‌های گذشته اقداماتی برای ساماندهی تامین و عرضه آن صورت گرفته است اما در خلأ محصولات برندهای مشهورکره‌ای، ژاپنی و اروپایی در بازار کشورمان اکنون نیاز بازار به این اقلام از طریق کالاهای تولید داخل و با سهم غالب محصولات وارداتی چینی تامین می‌شود؛ محصولاتی که یا بخش عمده مواداولیه آن با واردات تامین شده و یا اینکه محصول نهایی راهی بازار مصرف شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تولید داخلی لوازم سفر جنس چینی محصولات وارداتی چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد