Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با ایرنا، گفت: مرکز نیکوکاری کمیل ویژه اصناف و بازاریان، چهارمین مرکز نیکوکاری اصناف استان سمنان و نهمین مرکز نیکوکاری شهرستان دامغان است که در محل مسجد قائم بازار ایجاد شده است.

حمید رضا کشاورزیان به هدف از ایجاد این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: هدف از ایجاد مرکز نیکوکاری کمیل، ایجاد ارتباط بین نیازمندان و بازاریان است که تمامی نذورات و کمک‌های ۱۵ صنف حوزه اصناف در این مرکز گردآوری و صرف امور نیازمندان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قصد دارد تا با ایجاد این مرکز، با شناسایی نیازمندان و تکدی‌گران در جهت رفع محرومیت زدایی آن‌ها با کمک مجموعه اصناف اقدام کند. 

کشاورزیان اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه اصناف و کمیته امداد، تسهیلات ایجاد اشتغال همچون گذشته به نیازمندان اعطا می‌شود تا بتوانند ضمن تولید محصولات خود، بازار فروش را در بین بازاریان ایجاد و به فروش محصولات تولیدی و کسب درآمد بپردازند. 

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره بازوی این مجموعه در کمک به نیازمندان و مددجویان هستند که با ایجاد این مرکز، تمامی این اقدامات به صورت متمرکز در مرکز بازار انجام می‌شود. 

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: این شهرستان با افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل، دارای هفت مرکز نیکوکاری شهری و ۲ مرکز نیکوکاری در شهرهای دیباج و کلاته رودبار است.

یک هزار و ۲۵۰ خانوار در شهرستان دامغان تحت پوشش کمیته امداد هستند. این شهرستان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اصناف سازمان بسیج مستضعفین دامغان موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اصناف سازمان بسیج مستضعفین دامغان موسسات نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی ره اصناف سازمان بسیج مستضعفین دامغان موسسات نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری