Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:46:15 GMT

خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۱۹۳

خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد

بانک رفاه در راستای ارتقاء امنیت خدمات بانکی به مشتریان، خدمت جدید "رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت" را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا)  برای کارت های برداشت از حساب مشتری (انواع رفاه کارت های همراه) میسر شد. این رمزها فقط یکبار و برای ۱۲۰ ثانیه اعتبار دارد، از این رو امنیت تراکنش ها را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رمز دوم یکبار مصرف در همه بانک ها از نیمه دی ماه سالجاری برای تمامی تراکنشهای بدون حضور کارت به صورت اجباری، اجرایی خواهد شد.
ویژگیهای استفاده از رمز پویا، کاهش مخاطرات امنیتی در هنگام انجام تراکنشهای مالی بدون حضور مشتریان، افزایش ضریب امنیت دارندگان رفاه کارت، ارتقاء امنیت پرداخت و کاهش احتمال سوء استفاده سودجویان از کارتهای بانک رفاه در تراکنشهای بدون حضور است.
گفتنی است، فعال سازی رمز دوم پویا در بانک رفاه تنها از طریق دستگاههای خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از کارت مورد نظر مشتریان بانک قابل انجام است و اعلام هرگونه اقدامی غیر از آن جعلی و در جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی مشتریان است.  
همچنین یادآوری می شود، برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و CVV۲ را در هیچ سایت اینترنتی و یا درگاه بانکی وارد کنید.
مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه و یا با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) تماس حاصل کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران رمز دوم یکبار مصرف طرح رمز دوم پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود

رامش مهرآیین اظهار کرد: مصرف مکمل های ورزشی و داروهای تزریقی در بین مردان بسیار بیشتر از بانوان است و در بین پسرهای دبیرستانی که خیلی زود می خواهند به شکل و فرم بدنی مورد نظر خود برسند نیز مصرف بالایی دارد.

وی افزود: بعد از آنکه یک ورزشکار از سلامت کامل بدن خود توسط پزشک مطلع شد، تحت نظر متخصص تغذیه یا پزشک، متناسب با رژیم غذایی خود می تواند از مکمل های مجاز ورزشی از جمله انواع پروتئین ها، آمینو اسیدها، اسیدهای چرب مفید، کراتین و انواع کربوهیدرات ها استفاه کند.

مهرآیین با بیان اینکه مکمل های غیرمجاز شامل هر نوع فرآورده غیرمجاز در بدنسازی است که عوارض بسیار شدیدی برای کبد هم دارد، گفت: متاسفانه برخی مربی ها در باشگاه های ورزشی بدون داشتن اطلاع از عوارض دارویی، مشاوره های پزشکی در خصوص نحوه مصرف مکمل و تغذیه ارایه می دهند که این مساله می تواند برای ورزشکاران بسیار خطرآفرین باشد.

به گفته این مسئول، بازدید از باشگاه های ورزشی در خصوص جلوگیری از فروش مکمل های ورزشی در استان بی فایده است، چرا که مشاهده شده برخی مربیان ورزشی این مکمل ها را در خیابان و یا در خودروی شخصی خود به افراد ارایه می دهند.

وی ادامه داد: مصرف دارویی مکمل ها در مردان می تواند عوارضی از جمله ناتوانی جنسی، ناباروری، بزرگ شدن سینه و در زنان نیز رشد موهای زائد، ضخیم شدن صدا، پوست چرب و در دوران بلوغ نیز توقف رشد قدی، تیرگی پوست و رشد غیر طبیعی مو را برجای بگذارد.

مهرآیین اضافه کرد: همچنین مصرف مکمل های غیرمجاز نیز اختلال در عملکرد کبد، افزایس آنزیم های کبدی و سرطان را در بر می گیرد و توصیه می کنیم ورزشکارانی که مکمل های غیرمجاز مصرف می کنند هر ۲ ماه آنزیم های کبدی خود را اندازه گیری کنند.

کارشناس نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو قزوین خاطرنشان کرد: این ضرورت وجود دارد که سطح اطلاعات مردم در خصوص مصرف مکمل های هورمونی باید افزایش یابد و کلاس های آموزشی در این خصوص برای سنین مختلف باید برگزار شود، چرا که مصرف مکمل های ورزشی غیرمجاز توسط شخصی که بیماری زمینه ای دارد، می تواند به تشدید بیماری و یا حتی مرگ وی منجر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد