Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:01:13 GMT

بازگشایی بانکها و مراکز آموزشی در لبنان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۱۴

منابع لبنانی از باز بودن بانکها در همه مناطق لبنان خبر دادند.

اخبار بین الملل - این منابع همچنین به بازگشایی دانشگاه و مدارس در این کشور اشاره کردند.

این در حالی است که رای الیوم از ادامه اعتراضات لبنانی هایی که خواهان تشکیل دولت نجات و بهبود اوضاع اقتصادی بد در این کشور هستند خبر داد و گزارش داد: معترضان اتوبانی که طرابلس به المنیه و عکار در شمال لبنان را متصل می کنند را با لاستیک و موانع آهنین بسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صبح امروز جاده حلبا در شمال لبنان با لاستیک و موانع آهنی بسته شده اند و فقط به خودروهای نظامی و صلیب سرخ و موارد ضروری اجازه عبور داده می شود.

خواسته معترضان دولت تکنوکرات و برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی و کاهش سن رای دادن به ۱۸ سال و بهبود اوضاع اقتصادی و بازگشت اموال چپاول شده و مجازات مفسدان است. سعد حریری نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در ۲۹ اکتبر گذشته در سیزدهمین روز از اعتراضات استعفا کرد. میشل عون رئیس جمهور لبنان سرگرم رایزنی های مربوطه برای تسهیل تشکیل دولت لبنان است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لبنان انتخابات سعد حریری رئیس جمهور لبنان مراکز آموزشی دولت نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، گفت: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم، موانع و مشکلات بخش صادرات خراسان رضوی باید تسهیل و برطرف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسن نوری زاده در سفر تایباد و در کمیته هماهنگی مرز دوغارون، اظهار داشت: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش‌های خصوصی و اقتصادی باید در اولویت کاری همه مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان باشد.

وی، افزود: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهادهای متولی دارد.

نوری‌زاده تصریح کرد: خراسان رضوی با کشورهای مصرف کننده خود همجوار است  و این موضوع خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی بخش صادرات استان به شمار می رود که باید نهایت استفاده از را آن داشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ساکنان مناطق مرزی باید از فعالیت‌های اقتصادی مرزها در چارچوب قانون بهره‌مند شوند، گفت: خانواده های مناطق مرزی و محروم نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرزهای کشور دارند، فعالیتهای اقتصادی قانونی باید برای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استانداردهای لازم و بالا بردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد، افزود: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشورهای همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود