Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد، مشکلات فروش بلیت مسابقه دو تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجدسلیمان از هفته یازدهم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ برطرف شد و این مسابقه طبق اعلام برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

این مسابقه روز جمعه اول آذر ۹۸ ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سازمان لیگ فوتبال ایران خبر از لغو این دیدار داده بود.

نحوه بلیت‌فروشی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان مشخص شد

پس از حل شدن مشکل بیلت فروشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تصمیم سازمان لیگ قرار بر این شد  این دیدار در همان تاریخ قبلی یعنی روز جمعه از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه برگزار شود.

بر همین اساس هواداران و دوستداران فوتبال می‌تواند با استفاده از شبکه اینترنت داخلی که در اختیار دارند به سایت Pin90.ir مراجعه کرده و بلیت دیدار روز جمعه پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را خریداری کنند.

مطابق متنی که در صفحه نخست سایت بلیت فروشی شرکت توسعه و تجهیز نوشته شده کاربران برای مراجعه و استفاده از این سایت باید از اینترنت داخلی استفاده کنند و نباید VPN روی اینترنت آن‌ها فعال باشد. آن‌ها مطابق بازی‌های قبلی می‌توانند با مراجعه به این سایت برای تماشای بازی روز جمعه بلیت خود را خریداری کرده و روز جمعه نیز با در دست داشتن نسخه چاپ شده آن به همراه کارت ملی به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند.

کد خبر 464438 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان