Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@23:46:20 GMT

مقصد بعدی پوچتینو کدام تیم است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۲۷۷

مقصد بعدی پوچتینو کدام تیم است؟

تیم‌های بزرگی خواهان به خدمت گرفتن مائوریتسیو پوچتینو هستند.

 باشگاه تاتنهام اعلام کرد که سرمربی آرژانتینی دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت و این مربی بعد از پنج سال حضور در این تیم از سمت خود کناره گیری کرد.

پوچتینو هر چند نتوانست در تاتنهام افتخاری به دست بیاورد ولی تحولات خوبی در این تیم لندنی ایجاد کرد و حتی توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تیم‌های زیادی هستند که امیدوار به جذب این مربی هستند. بایرن مونیخ به نظر جدی‌ترین مشتری این مربی است که فعلا اعلام کرده است قصد دارد با فلیک تا پایان فصل ادامه دهد و باید دید آیا پوچتینو هدایت این تیم را عهده می‌گیرد یا خیر.

رئال‌مادرید با هدایت زیدان در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته ولی در صورتی که شرایط برای زیدان در این تیم تغییر کند، پوچتینو گزینه اصلی پرس خواهد بود. 

همچنین پاری سن ژرمن که این فصل فراز و نشیب داشته است در کنار منچستر یونایتد دیگر تیم‌هایی هستند که احتمال دارد پوچتینو هدایت یکی از این تیم‌ها را بر عهده بگیرد.

ایسنا/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل

توخل آماده ماندن در بایرن مونیخ بود اما مذاکرات نتیجه‌ای در پی نداشت

طرفداری | توماس توخل فارغ از هر نتیجه‌ای حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد جایی در بایرن مونیخ ندارد و از این‌رو تکاپوی باواریایی‌ها برای انتخاب سرمربی همچنان ادامه دارد.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، توماس توخل به ماندن در بایرن مونیخ تمایل داشت. برخی از مسئولان باشگاه هم مایل به حفظ او بودند و همچنین واکنش‌هایی از سوی اعضای تیم مبنی بر تمایل به ماندن توخل وجود داشت. با این حال، پس از بحث‌های جدید، در حال حاضر درهای بایرن مونیخ به روی او بسته شده است.

توخل در حال حاضر به طور کامل روی بایرن مونیخ تمرکز دارد و می‌خواهد لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش و به خصوص برای هوادارانی که اخیراً از او حمایت کرده‌اند، به دست آورد. هنوز مقصد بعدی توخل به درستی مشخص نیست، اما گفته می‌شود که لیگ برتر انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب و احتمالی برای او هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید