Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران آمده است: «لحظه شمار برای شروع دوباره، زودتر از آنچه بتوان فکرش را کرد آغاز شده است. میدان هنگ کنگ و بعد کامبوج و در ادامه بحرین و عراق نزدیک تر از هر زمان دیگری است. صرف نظر از دو بازی گذشته که البته محک فردا شد، نگاه ها به نخستین روزهای سال نو و بهار آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک که سرنوشت تیم ملی، دست خودش افتاده نیک می دانیم چراغ این خانه هرگز خاموش نخواهد شد.

فدراسیون و تیم ملی هم‌صف و یک صدا با مردم، در راه موفقیت شب و روز نمی شناسند و در این راستا هر اقدامی برای موفق شدن لازم باشد انجام خواهند داد و بی شک تصمیم گیران فوتبال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

برنامه ای جامع برای موفقیت، پیش پای تیم ملی قرار دارد و مردان مرد ملی هیچ مانعی را برنمی تابند.

صرف نظر از گمانه زنی های غیرواقعی مطرح شده، هر اتفاقی که بتواند تیم ملی را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد رهنمون سازد میسر خواهد شد. ما به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود می کنیم.»

کد خبر 4777110

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ کشتی فدراسیون والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است