Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، فریبرز قربانیان مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در خصوص اهمیت پنجمین همایش تراکنش ITE ۲۰۱۹و برنامه‌های این بانک برای حضور پیشتازانه در عرصه صنعت بانکداری‌ کشور، با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان حوزه‌های مختلف از جمله شرکت‌های پرداخت و استارت‌آپ‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به عنوان یک بانک فعال در حوزه بانکداری دیجیتال، باید حداکثر استفاده را از حضور فعالان این حوزه در کنار یکدیگر به عمل بیاوریم.

قربانیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که بحث تحول در بانکداری دیجیتال در دستور کار بانک‌های دولتی و خصوصی قرار دارد و با توجه به نتایجی که از چهار دوره پیشین برگزاری این نمایشگاه حاصل شده است، حضور در پنجمین دوره از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. برگزاری سمینارهای تخصصی و فنی در حوزه‌های بانکی و دیجیتالی دلیل دیگر اهمیت پنجمین دوره این رویداد است.

مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در ادامه افزود: با توجه به این که بانک کارآفرین برنامه بلندمدت و استراتژیک در حوزه فناوری‌های بانکی را در دستور کار دارد و متناسب با تغییرات به وجود آمده در فناوری‌های بانکی، در صدد توسعه این بخش می‌باشد، حمایت از این رویداد بانکی را مدنظر قرار داده است.

گفتنی ‌است نمایشگاه تراکنش ITE ۲۰۱۹با هدف انتقال دانش فنی و توسعه فناوری‌های نوین و به همت مرکز فابا، از ۲۸تا ۳۰آبان سال جاری برگزاری می‌شود. بانک‌ها، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه‌کنندگان راهکارهای فناورانه، صنایع مالی بیمه، بورس و بازار مالی از جمله بخش‌های فعال در نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

بر اساس این گزارش در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، از چهار چهره موثر و ماندگار در صنعت بانکداری و فناوری تقدیر به عمل آمد.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب

نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه ۱۶اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.نمایشگاه با شعار بخوانیم و بسازیم از چهارشنبه ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی برگزار می‌شود و بزرگترین اجتماع فرهنگی مردم ایران حول محور و موضوع دانش و آگاهی با اهتمام دستگاه ها و نهادهای مختلفی در شهر تهران برگزار می شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080168 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور