Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میرزایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه سفر استاندار به شهرستان فردوس ۴۷ مصوبه داشته است، افزود: استاندار خراسان جنوبی به فرمانداران ابلاغ کرده اند چنانچه مدیران بومی و یا مدیران کل استانی در راستای تحقق مصوبات سفر ایشان کوتاهی و یا تعلل کنند به شخص استاندار گزارش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان کرد: وظایف مربوط به شهرستان را کامل انجام داده ایم و تصمیمات استانی هم بخش عمده آن انجام شده ولی تصمیمات ملی زمان بر است و باید منتظر بمانیم.

وی همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست برای ارباب رجوع وقت بیشتری بگذارند و با سعه صدر پذیرای درد دلهای مردم بوده و در جهت حل آنها تلاش نمایند.

 لزوم پرهیز از جلسات زائد و طولانی

فرماندار فردوس گریزی هم به جلسات اداری زد و گفت: مدیران از برگزاری جلسات زائد و غیر ضرور خودداری و چنانچه مشکلی تلفنی حل می شود دیگر نیاز به برگزاری جلسه نیست.

وی تصریح کرد: جلسات ضروری را هم در کوتاه ترین زمان ممکن و درغیرساعات اداری برگزار کنید تا وقت بیشتری برای رسیدگی به امور مردم داشته باشید.

میرزایی در خصوص نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تمام زیرساخت ها در شهرستان فردوس به عنوان مرکز حوزه انتخابیه چهار شهرستان فردوس، طبس، بشرویه و سرایان آماده است.

در جلسه همچنین روسای بیمه سلامت، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی گزارشی از حوزه کاری خویش ارائه دادند.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس در گزارش خود با بیان اینکه سهم شهرستان فردوس در طرح ملی مسکن محرومین در مرحله اول۲۰۰ واحد بوده است، گفت: پرونده تمامی این واحدها به بانکها معرفی و قرارداد منعقد شده که ۱۹۸ واحد در مرحله اجرای فنداسیون و بخش عمده ای هم در مراحل پایانی سفت کاری و ۱۳ واحد نیز به بهره برداری رسیده است.

کمبود نیروی کار و زمین فرا روی طرح ملی مسکن

کاظم مهمانی مهمترین مشکل پیش رو در اجرای طرح ملی مسکن محرومین را کمبود شدید نیروی کار دانست و افزود: کمبود آجر نیز از دیگر مشکلات ماست و در مرحله دوم اجرای این طرح ملی در روستاها با کمبود زمین مواجه خواهیم شد که ضروری است از هم اکنون مسئولان تدابیرلازم را بیندیشند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار فردوس نیز با ارائه گزارشی جامع از ریز ۴۷ مصوبه سفر استاندار به فردوس گفت: با توجه به اینکه در راستای واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی جهت تکمیل با تمام دستگاههای دولتی مکاتبه کرده ایم اما تاکنون هیچ مدیری پاسخی نداده و این درحالی است که می توانیم تا ۱۸ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام را جهت تکمیل به بخش خصوصی واگذار کنیم.

انتقاد از مخروبه شدن پژوهشکده انار فردوس

مرتضی رئیسی با انتقاد ازاینکه پژوهشکده انار فردوس پس از سالها همچنان به حال خود رها شده که بخش زیادی از ساختمان آن در معرض تخریب عوامل انسانی و طبیعی قرار گرفته از ریاست دانشکده فنی و مهندسی خواست با پیگیری جدی از طریق دانشگاه بیرجند، آنرا به نتیجه برساند.

وی ازافتتاح دو مدرسه در آذرماه در باغشهر اسلامیه و باغستان خبر داد و خواستار پیگیری مسئول دانشگاه فرهنگیان فردوس جهت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان پسر که از مصوبات سفر استاندار به فردوس هست شد.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی امام جمعه فردوس نیزگرامیداشت هفته بسیج گفت: تا زمانی که این کشور به امنیت نیاز داشته باشد بسیج هست و بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است.

اجرای ۱۴۷ برنامه در هفته بسیج

سرهنگ پاسدار حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فردوس نیز از برگزاری ۱۴۷ برنامه در هفته بسیج در فردوس خبر داد و افزود: جشن چهل سالگی بسیج ، همایش بزرگ شکوه و مقاومت، غبار روبی گلزار شهداء و نشست های بصیرتی از جمله مهمترین این برنامه هاست.

 در این جلسه خطیب، واحدی پور، شمس به ترتیب به عنوان شهردار اسلامیه، رئیس دانشکده فنی و مهندسی و رئیس دانشگاه پیروزان معرفی و از زحمات مدیران قبلی تقدیر شد. همچنین حکم انتصاب دکتر طاهری به سمت بخشدار جدید شهر اسلامیه قرائت و از زحمات شبانی بخشدار قبلی تجلیل شد.

کد خبر 4777053

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن میرزایی فردوس نشست شورای اداری بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند خطبه های نماز جمعه هفته وحدت اصلاح قیمت حامل های انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزارى را و توان خدمتگزارى را که خداى متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه‌ى معنوى را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

 مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که با ایمان به اسلام و ولایت فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرموده اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی امر مسلمین» تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند