Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادرفنی و اجرایی تیم فوتبال امید کشورمان جلسه‌ای را به منظور هماهنگی برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک برگزار کردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی آماده‌سازى تیم فوتبال امید کشورمان به منظور حضور در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور تمام اعضاى کادر فنی و اجرایى تیم امید برگزار شد، هماهنگی‌های لازم درباره برنامه آماده‌سازى و ملزومات دور نهایی رقابت‌ها در تایلند صورت گرفت.

حمید استیلی، سرمربی تیم امید در این جلسه از تمام اعضاى کادرهای فنی، اجرایى، پزشکی، رسانه‌اى و تدارکات درخواست کرد با مطالعه شرایط و نیازهاى مورد نظر امکانات و ملزومات مورد نیاز خود را اعلام کنند.

استیلی: دستاوردهای سفر به اندونزی برای ما مفید بود/ بازی‌های دوستانه بهترین روش برای شناسایی است

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک تیم فوتبال امید المپیک حمید استیلی تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید