Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@02:13:55 GMT

ترکیه: قرار نیست اس 400 جدید از روسیه بخریم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۶۲۴

ترکیه: قرار نیست اس 400 جدید از روسیه بخریم

ترکیه اعلام کرده که این کشور طرح امضای توافق جدید خرید موشک‌های اس ۴۰۰ را در دستور کار ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آرمن پرس، ترکیه اعلام کرده که این کشور هیچ طرحی برای امضای توافق جدید جهت خرید موشک‌های اس ۴۰۰ ندارد.

«ابراهیم کالین»، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اعلام این مطلب تاکید کرد: توافق پیشین ما برای خرید موشک‌های اس ۴۰۰ از روسیه قبلا در آوریل ۲۰۱۷ به امضا رسیده بود و در حال حاضر هیچ مذاکره و گفتگویی بر سر توافق جدید جهت خرید این موشک‌ها در جریان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در ادامه افزود در حال حاضر تلاش‌ها برای دریافت باتری‌های موشک‌های پیشین، آموزش نیروها، استقرار سیستم‌های موشکی، انتخاب محل استقرار و تنطیمات نرم افزاری در جریان است و مشخص است که این اقدامات فرایندی طولانی مدت خواهد داشت.

پیش از این در سپتامبر ۲۰۱۷، روسیه اعلام کرد که توافق ۲.۵ میلیارد دلاری را با ترکیه برای تامین موشک‌های اس ۴۰۰ به امضا رسانده است.

در حالی که توافق موشکی روسیه و ترکیه در ارتباط با سامانه اس ۴۰۰ با واکنش منفی آمریکا و کشورهای اروپایی روبرو شد و کار را به تهدید ترکیه کشاند، اما در جولای ۲۰۱۹ بخشی از این موشک‌ها به ترکیه تحویل داده شد.

با وجود فشارهای آمریکا، اما  ترکیه اعلام کرده که توافق خرید اس ۴۰۰ را لغو نخواهد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه اس400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس

چاغلار ارطغرل، بازیگر ترکیه‌ای که به خاطر بازی در نقش «کرم» در سریال «عشق تجملاتی» به شهرت رسیده است، به شیوه‌ای عجیب از معلمان و مدرسه ابتدایی خود انتقام گرفت که واکنش متفاوت کاربران ایرانی را به دنبال داشت.

چاغلار در این پست اینستاگرامی که تصویری از خود در مقابل ویرانه‌هاست گفت که مدرسه ابتدایی خود را که قبلاً در کودکی در آن تحصیل کرده بود، خریده و آن را به تلافی معلمانی که او را در دوران تحصیلش در کودکی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، با خاک یکسان کرده است.

چاغلار گفت که هر وقت مدرسه را می‌دید، به یاد رنج‌های دوران دبستان می‌افتاد که معلمانش او را کتک می‌زدند. پس ساختمان مدرسه را خرید و تخریب کرد و گفت: معلمان همیشه من را می‌زدند.

چاغلار ارطغرل کد خبر 849184 برچسب‌ها ترکیه خبر مهم ایران و ترکیه مدرسه و مدارس ترکیه - رجب طیب اردوغان بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • آیا نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی کاهش یافته است؟
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه