Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب مراقی چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: تیم ما در این فصل با تغییرات بسیاری همراه شد و چندین بازیکنان باتجربه خود را از دست دادیم، در ادامه سعی کردیم از بازیکنان مستعد و جوان استان استفاده کنیم که تاکنون عملکرد خوبی داشتند.

وی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ در هفته هفدهم گفت: ما آماده بازی بودیم اما اعلام کردند بازی‌ها لغو شده است، طبیعتا وقفه در لیگ موجب می‌شود تا تیم‌ها از شرایط مسابقات دور شوند و این موضوع از جذابیت لیگ کم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: برای اینکه از شرایط مسابقات دور نمانیم، سعی می‌کنیم با انجام بازی‌های دوستانه آمادگی بازیکنانمان را حفظ کنیم. 

وی که از عملکرد تیمش در ۱۶ بازی گذشته راضی بود گفت: تاکنون بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و با وجود اینکه در ترکیب تیممان از بازیکنان جوان بهره می‌بریم، در کارهای تاکتیکی و ترکیبی موفق نشان دادیم.

مراقی افزود: از ۱۶ بازی گذشته خود هفت برد، سه تساوی و ۶ باخت کسب کردیم و اکنون با ۲۴ امتیاز در مکان هشتم رده‌بندی قرار داریم. شرایط ما هفته به هفته بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم از بازی‌های خانگی امتیازات لازم را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است و بسیاری از بازیکنان مطرح کشور در سایر تیم‌ها پخش شده‌اند و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک شایانی می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان اینکه در این فصل اولویتمان استفاده از بازیکنان بومی استان بود گفت: با برنامه‌ریزی که انجام دادیم مبنای کار خود را استفاده از بازیکنان جوان استان قرار دادیم تا در سال های آینده بازیکنان طراز اول بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما اکنون شرایط خوبی دارند و به تمرینات اضافه شدند که از این بابت خوشحال هستیم، سعی می‌کنیم با تمرینات بیشتر آمادگی خود را حفظ کنیم و جز هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی آف باشیم.

برچسب‌ها فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال خوزستان اهواز ورزشی فوتسال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند