Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@15:02:11 GMT

طیبه سیاوشی: دسترسی به اینترنت نیاز مردم است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۶۷۲

خرداد؛نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازگشت دسترسی اینترنت در کشور اظهار کرد: حال در شهرهایی که آرامش بازگشته است باید اینترنت را برقرار کنند.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ادامه قطع اینترنت در شهرهای مختلف کشور در پی ناآرامی‌های اخیر گفت: شاک دستوری را ابلاغ کرده بود مبنی بر این‌که به دلیل مسائل امنیتی کشور تا ۲۴ ساعت اینترنت قطع باشد، اما اکنون فکر می‌کنم از آن ۲۴ ساعت ۷۲ ساعت هم گذشته است، اما هنوز اینترنت برقرار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: باید توجه کنیم که دسترسی به اینترنت نیاز مردم و یک ضرورت برای ارتباط است. یک بخش عظیمی از مردم از این راه زندگی خود را می‌گذرانند و شغل و کارشان وابسته به همین اینترنت است. در واقع این بی‌خبری مطلقی که اکنون وجود دارد به نوعی یک حکومت نظامی مدرن است. دو روز گذشته از آقای جهرمی در این باره سوال کردم و وی پاسخ داد که این موضوع دست من نیست؛ البته اشاره کردند که شبکه اینترنت ملی اکنون فعال است ولی شبکه ملی هم بسیار کند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حداقل در این باره به مردم اطلاع دهند و اینترنت را در شهرهایی که آرامش به آنها بازگشته است برقرار کنند. با فرماندار صحبت کردم و وی در این باره گفت که شرایط تهران عادی است. پس باید در این شهر اینترنت را برقرار کنند. در واقع باید اینترنت را در این شهرهایی که شرایط عادی است وصل کنند تا این احساس در میان مردم ایجاد شود که شرایط کاملا عادی است. این قطع ارتباط یک ذهنیتی را برای مردم ایجاد می‌کند که اکنون چه وضعیت هولناکی در کشور برقرار است، اما وضعیت به این وحشتناکی نیست که اینگونه با قطع اینترنت برای مردم تصویرسازی می‌شود.

سیاوشی در پایان اضافه کرد: اینترنت ضرورت کسب و کار و ارتباطات مردم است. حرکت و زندگی مردم همه به اینترنت وابسته است. اگر قرار بر ساکت‌کردن باشد این کار انجام شده و موضوع به پایان رسیده است و اکنون وقت آن است که دسترسی به اینترنت را برقرار کرده تا امنیت خاطر مردم فراهم شود. برچسب ها: طیبه سیاوشی ، اینترنت

منبع: خرداد

کلیدواژه: طیبه سیاوشی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند