Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@01:25:35 GMT

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۷۰۳

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های پایتخت

خبرگزاری میزان- بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های اخیر عمده فایل‌های پربازدید در بازار مسکن مربوط به مناطق مصرفی و آپارتمان‌های با متراژ کمتر از ۱۰۰ مترمربع بوده است؛ این در حالی است که هم‌اکنون تنوع فایل در این گروه از واحد‌های مسکونی در بازار معاملات مسکن قابل توجه بوده است. تاریخ انتشار: 16:02 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۴۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز‌های اخیر عمده فایل‌های پربازدید در بازار مسکن مربوط به مناطق مصرفی و آپارتمان‌های با متراژ کمتر از ۱۰۰ مترمربع بوده است؛ این در حالی است که هم‌اکنون تنوع فایل در این گروه از واحد‌های مسکونی در بازار معاملات مسکن قابل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر نه تنها در این بخش از بازار مسکن-واحد‌های مسکونی معمولی با متراژ کمتر از ۱۰۰ مترمربع-کمبودی وجود ندارد بلکه نسبت به تقاضای موثر و مصمم به خرید در بازار بیشتر نیز هست؛ از سوی دیگر تعداد فایل‌های با قیمت مناسب برای خرید از سوی متقاضیان نیز در این گروه از واحد‌های مسکونی بیش از سایر بازه‌های متراژی است؛ به عبارت دیگر تعداد فایل‌های فروش مسکن در بازار واحد‌های مسکونی با مساحت کمتر از ۱۰۰ مترمربع که با قیمت متعارف به بازار عرضه شده‌اند در روز‌های اخیر بیش از فایل‌های قیمت مناسب عرضه شده به بازار فروش آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ-با مساحت بیش از ۱۰۰ مترمربع- است؛ به نظر می‌رسد روند تعدیل قیمت در بازار آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و میان‌متراژ با سرعت بیشتری نسبت به واحد‌های مسکونی بزرگ متراژ ادامه یافته است هر چند در نهایت با ایجاد ثبات قیمتی در بازار مسکن روند کاهش قیمت واحد‌های مسکونی بزرگ‌متراژی که سطح قیمت پیشنهادی آن‌ها همچنان متعارف نیست نیز سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر‌های جدید از هفته اول آذر آغاز می‌شود

واسطه‌های بازار معاملات مسکن از افزایش تعداد مراجعه متقاضیان خرید مسکن به بازار در روز‌های اخیر خبر می‌دهند؛ با این حال متقاضیان فعلا در حال رصد شرایط بازار هستند و سطح معاملات خرید مسکن در مقطع زمانی فعلی چندان افزایشی نداشته است.

منبع:دنیای اقتصاد
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت مسکن اخبار اقتصادی واحدهای مسکونی آپارتمان مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران