Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۹ آبان ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 17:17 - 29 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۹۶۹۹

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۹ آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندانی فراری، اسناد را جعل می‌کرد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری یک زندانی فراری که اقدام به فروش خودرو‌های لیزینگی با جعل اسناد و پلاک می‌کرد، خبر داد.

کشف ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از کشف ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شیراز خبر داد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در محمود آباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۲ سارق منزل، ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی با ۳۴ فقره سرقت در شهرستان محمودآباد خبر داد.

خودرو‌های رنگ روشن، بیشتر با عابران پیاده تصادف می‌کنند

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد طراحی و رنگ خودرو بر تصادف با عابران پیاده موثر است و خودرو‌هایی که رنگ روشن دارند بیشتر با عابران پیاده تصادف می‌کنند.

فروشگاه لوازم الکتریکی در لاله زار در آتش سوخت

فروشگاه لوازم الکتریکی در خیابان لاله زار در آتش سوخت.

مردم، سرنخ تحرکات اخیر را تشخیص دادند/ رد پای منافقان در اغتشاشات

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در حوادث اخیر، عناصری که عمدتا از طیف منافقین، سلطنت طلب ها، اراذل و اوباش و در یک کلام "اشرار" بودند، با سازماندهی جبهه استکبار و عوامل منطقه‌ای و داخلی آن‌ها از مطالبات مردمی سوء‌استفاده کرده و سعی در "موج سواری" داشتند. در این میان مردم هوشمندانه سرنخ این تحرکات را تشخیص دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث حوادث رانندگی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت