Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:05:27 GMT

شیر در مدارس ۹ استان کشور توزیع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۳۸۲

شیر در مدارس ۹ استان کشور توزیع خواهد شد

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، محمدرضا کلامی مدیرکل تنظیم بازار وزارت صمت  گفت: سازمان برنامه و بودجه اعتبار شیر مدارس را تخصیص داده و قرار است وزارت آموزش و پرورش از ابتدای آذر در ۹ استان شیر توزیع کند.   او  افزود: نکته طرح توزیع شیر مدارس این است که اول باید منابع آن تامین شود تا امکان اجرای آن به وجود بیاید چرا که در تمام سال‌های گذشته مشکل اساسی تامین این بودجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تنظیم بازار وزارت صمت گفت: با بررسی تجربه‌های گذشته در سال‌های پیش امسال ما تصمیم گرفتیم تا بودجه تامین شده را به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش در استان‌های کم‌تر برخوردار هزینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اسامی برخی گران فروشان را علنی خواهیم کرد/ همکاری اصناف و اتحادیه‌ها برای تامین ۱۰۰ قلم کالا

کلامی افزود: به همین دلیل مقرر شد تا این بودجه دراستان‌های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان صرف شود.
او ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده امسال سازمان برنامه و بودجه منابع لازم برای این طرح را تامین کرده و این منابع در حال حاضر در حساب آموزش و پرورش واریز شده است و ما هم برای کمک به تولید داخل با اتحادیه‌های مربوطه با تولید شیر رایزنی کردیم و این اتحادیه‌ها به هر تعداد در هفته دفعاتی که مدنظر دولت باشد در مدارس این استان‌ها شیر توزیع می‌کند.
کلامی گفت: برای توزیع شیر در مدارس ما بسته‌های ۲۰۰ سی سی شیر استریل را در نظر گرفتیم که هم فاسد نمی‌شود و هم از کیفیت بالایی برخوردار است.
مدیرکل تنظیم بازار وزارت صمت تاکید کرد: هر چند بودجه در اختیار آموزش و پرورش است، اما آموزش و پرورش باید این بودجه را تنها برای تامین شیر مدارس هزینه کند و هزینه کرد آن در هر جای دیگری غیر قانونی است. انتهای پیام/  مشکل توزیع شیر مدارس حل خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح توزیع شیر مدارس توزیع شیر مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد