Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:23:30 GMT

توطئه دشمن علیه نظام با هوشیاری مردم خنثی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۳۹۵

توطئه دشمن علیه نظام با هوشیاری مردم خنثی شد

به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی علیه حوادث اخیر در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: عده ای در اعتراضات مردمی سوءاستفاده کرده و اقدامات و آشوب هایی را ایجاد کردند اما تیر ضد انقلاب در این حوادث نیز به سنگ خورد.

وی اضافه کرد: ملت ایران همیشه پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند و با حضور خود ثابت می کنند که همیشه پایبند بوده و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری این راهپیمایی اندیشیده شده و بار دیگر مردم مومن و با بصیرت بروجرد با حضور خود نشان می دهند که همیشه در صحنه حضور دارند.

امام جمعه بروجرد افزود: اغتشاشات اخیر بر خلاف میل مردم بوده و برخی عناصر در این حوادث سواستفاده کردند که با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی بساط این اغتشاشات برچیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی اظهار داشت: برای این که به دشمن ثابت کنیم که همیشه در صحنه حضور داریم باید در راهپیمایی علیه آشوبگران حضور داشته باشیم چرا که این حضور نشان دهنده پشتیبانی از نظام و انقلاب است.

وی اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی که در حمایت از نظام اسلامی است بار دیگر ایستادگی و پشتیبانی خود را از نظام و ولایت نشان می دهند.

امام جمعه بروجرد گفت: راهپیمایی علیه آشوبگران در بروجرد روز جمعه یکم آذرماه ساعت 11 از میدان شهدا به سمت مصلی نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

برچسب‌ها بروجرد بنزین فرمانداری بروجرد راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد بنزین فرمانداری بروجرد راهپیمایی بروجرد بنزین فرمانداری بروجرد راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد