Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:با اجرای قبض سبزاز واردات بخش قابل توجهی کاغذ در شرایط کنونی تحریم جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا علیزادهمدیر عامل شرکت  توزیع نیروی برق استان زنجان  روز چهارشنبه  در نشست خبریبا بیان اینکه برای مدیریت مصرف برق و کنترل پیک بار در تابستان با ۹۲۸ مشترک صنعتی تفاهم‌نامه منعقد شده است، افزود: به این منظور، ۴۰۵ میلیارد تومان بسته تشویقی به این شرکت‌ها پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیزاده  ادامه داد:  برای ۵ هزار ۶۲۱ مشترک خانگی نیز با توجه به کاهش بار مصرف ۸۵ میلیون تومان بسته تشویقی در قبوض انها  منظور  شده است. 

وی از ۳۸ هزار و ۹۵۰ مشترک برق استان که  الگوی مصرف را رعایت نکرده اند خبرداد و این مشترکان  را مشمول پرداخت  تعرفه‌های افزایشی ۱۶درصد دانست.

علیزاده با اشاره به اینکه پیش از مهرماه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و زیرسازی طرح حذف قبوض کاغذی انجام شده است، ادامه داد: از اول مهر نیز دوره استقرار انجام شد و در دو دوره دو ماهه تثبیت در شرکت انجام خواهد شد. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حذف قبوض برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟

بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز اسکندری پاکبان شهرداری منطقه‌ دو زنجان پس از پیدا کردن کیف پر از مدارک و دلار و یورو آن را به صاحبش برگرداند.

این کیف حاوی دلار ، یورو ، مدارک شناسایی معتبر کشور ایران و یک کشور خارجی، بیمه نامه خودرو  و کارت ماشین بوده است.

اسکندری در این زمینه گفت: این کیف را در حوالی میدان جانبازان (هنرستان‌) پیدا کردم و سپس با مراجعه به ترمینال از طریق مدارکی که داخل کیف بود با این شهروند تماس گرفتم و کیف را تحویل وی دادم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!