Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل ایسنا با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در این دیدار که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا و موفقیت این خبرگزاری در پوشش اخبار اربعین برگزار شد، با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) الگوی انقلاب اسلامی است، گفت: امام(ره) با الگوگیری از قیام سیدالشهدا(ع) توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جمعیت میلیونی حاضر در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این جمعیت میلیونی نمایانگر قدرت اسلام است که دشمنان از آن وحشت دارند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت مطرح است، اظهار گرد: به گفته خود دشمنان، ایران اسلامی یک قدرت تاثیرگذار در منطقه است.

آیت الله مصطفی علما به اهمیت کار خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: امانت و صداقت از اصول خبرنگاری است که انتظار می رود همه رسانه‌ها آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی متقیان مدیرعامل ایسنا نیز در این نشست با اشاره به گذشت 20 سال از تاسیس این خبرگزاری، گفت: در نظر گرفتن مصالح نظام برای ما بر همه چیز مقدم است و براساس آن عمل می کنیم.

وی همچنین امانت داری و صداقت در خبر را از ویژگیهای اخبار ایسنا عنوان کرد و گفت: به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیستیم.

متقیان با بیان اینکه تلاش داریم فضای خبرگزاری را دانشجویی نگه داریم، گفت: خبرنگاران ایسنا در همه صحنه ها حضور دارند و در زلزله دو سال قبل کرمانشاه هم خوش درخشیدند.

وی در ادامه از راهپیممایی اربعین بعنوان بزرگداشت پیروزی قیام امام حسین(ع) یاد کرد و گفت: در ایسنا با اعتقاد به موضوع پوشش اخبار اربعین ورود کردیم و  خوشبختانه خبرنگاران ما توانستند در این زمینه خوب عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند