Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خوشحالی معنادار نشان می‌دهد که رئال برای مهاجم ولزی از کمترین اهمیت ممکن برخوردار است و این در حالی است که ۱۳ بار قهرمان اروپا از زمان به خدمت گرفتن وی در سال ۲۰۱۳ با دستمزدی گزاف جیب‌های وی را پر کرده و با وجود مصدومیت‌های متوالی همواره پشتیبان وی بوده است.

واکنش طبیعی او نیز اینگونه خواهد بود: پس از مورد انتقاد قرار گرفتن توسط هواداران رئال در سانتیاگو برنابئو، غافلگیر شده و بهت‌زده رفتار خواهد کرد و این موضوع با ورود «جاناتان بارنت»  مدیر برنامه‌های وی به زمین و بوسیدن پای وی همراه می‌شود!!

بیل به اندازه‌ای مستعد بود که هواداران رئال را تا چند سال دیگر به وجد آورد و این در حالی بود که به تصور بسیاری از مقامات باشگاه، او می‌توانست جا پای «کریستیانو رونالدو» بگذارد؛ ستاره‌ای که در سال ۲۰۱۸ مادرید را به مقصد تورین ترک کرد؛ اما چیزی که اتفاق افتاد این بود: پایان روزهای حضور وی در برنابئو روز به روز نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل لحظات خوشی را برای هواداران رئال به ارمغان آورده اما در بحث‌های مرتبط با مرد ولزی همواره یک «اما» وجود داشته است.

در برهه کنونی، کاسه صبر هواداران سفیدپوشان در مورد بیل هر لحظه پُرتر و کام آنان هر روز تلخ‌تر می‌شود؛ رفتارهای وی در سال گذشته یا سال‌های قبل از آن، درست مثل طعم تلخی است که بعد از کشیدن سیگار در دهان حس می‌شود؛ تلخی که باعث شده بسیاری از آنان روزهای خوب حضور بیل را به دست فراموشی بسپارند.

البته که بیل گل پیروزی‌بخش رئال را در فینال کوپادل‌ری در مستایا به ثمر رساند، اما او همان کسی است که ترجیح داد به جای تماشای بازی هم تیمی‌هایش مشغول گلف‌بازی شود.

بله، بیل در فینال کی‌اف مقابل لیورپول با دبل خود به کهکشانی‌ها کمک کرد تا سیزدهمین قهرمانی اروپایی خود را ثبت کنند اما بیل همان کسی است که تصمیم گرفت تا رئال را با هم تیمی‌هایش در تیم ملی ولز به تمسخر بگیرد؛ هم‌تیمی‌هایی که تک تک آنان برای پوشیدن پیراهن کهکشانی‌ها دست به هر کاری می‌زنند!

شعار هواداران ولز روی پرچم این کشور: «ولز، گلف، مادرید»

درست است؛ بیل چهار بار به همراه رئال لیگ قهرمانان را فتح کرده اما به این تیم و هوادارانش احترام نمی‌گذارد.

و آنچه گفته شد جزئیاتی بود از بیل و بدان معنا است که مرد ولزی هیچ جایی در تالار مشاهیر رئال ندارد؛ بازیکنانی همچون «لوکا مودریچ»، «کریم بنزما» و «مارسلو» صرف نظر از اینکه فوتبال خود را در برنابئو به پایان برسانند یا نه، به طور خودکار به اسطوره‌های مادرید بدل خواهند شد اما بیل بی‌شک از چنین نعمتی محروم خواهد بود.

هواداران رئال هرگز برای بیل دلتنگ نخواهند شد و مرد ۳۰ ساله هرگز هیچ تلاشی برای جلب نظر هواداران نکرده است؛ بدیهی است که خاطراتی خواهد ماند اما بسیاری از آنها با رفتارهای بیل ناپدید می‌شود؛ رئال برای خلاص شدن از شر بیل خیلی مماشات کرد و زمان زیادی را هدر داد.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل تیم ملی ولز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل تیم ملی ولز سانتیاگو برنابئو کریستیانو رونالدو رئال مادرید کریم بنزما گرت بیل تیم ملی ولز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به سرپرستی و رهبری احمد مقدسی زاده قرار است با ترکیبی از نوازندگان ساز‌های ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس، فلوت، کلارینت، ابوا، فاگوت، کلارینت باس، ترومپت، هورن، ترومبون، تیمپانی و پیانو قطعاتی از بزرگان موسیقی جهان را اجرا کند.

در این برنامه، قطعات اوورتور کوریولان اثر لودویک فان بتهوون، موومان اول سمفونی شماره ۱۰۴ اثر فرانتس یوزف هایدن، موومان اول کنسرتو ویولن شماره ۳ از کامیل سن سانس، موومان اول کنسرتو پیانو شماره ۵ ساخته یوهان سباستین باخ، سمفونی کنسرتانت از کارل دیترس فان دیترسدورف و رقص‌های مجار شماره ۵ و ۶ اثر یوهان برامس نواخته شود.

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هجوم عجیب برای خرید طلا
  • پیام خاص رئال به هواداران: کار ما تمام نشده
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • "قبرستان نو" قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!