Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیران خارجه عرب دوشنبه آینده برای بررسی تصمیم اخیر آمریکا درباره به رسمیت شناختن شهرک‌های اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطینی جلسه فوق‌العاده برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، دیاب اللوح، سفیر فلسطین در قاهره و نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب در بیانیه‌ای امروز (چهارشنبه) گفت، اتحادیه عرب در سطح وزیران خارجه روز دوشنبه آتی برای بررسی تصمیم اخیر آمریکا درباره شهرک‌سازی‌های غیرقانونی اسرائیل در اراضی فلسطینی اشغال شده از سال ۱۹۶۷ تشکیل جلسه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صائب عریقات، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی خود در شهر رام‌الله  گفته بود، تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده وزیران خارجه اتحادیه عرب برای بررسی اقدام اخیر آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک سازی های اسرائیل اتحاديه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین