Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:40:22 GMT

دانشگاه ها طرح های ویژه اقتصادی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۹۲۴

دانشگاه ها طرح های ویژه اقتصادی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی چهارشنبه در شورای اداری استان فارس بیان کرد: توجه به عدالت اجتماعی و توزیع مجدد درآمد  دو موضوع اصلی است که در این طرح وجود دارد که نمیتوان به آن خرده گرفت. 

عالیترین مقام دولت در فارس متذکر شد: درد اقتصاد تکیه بر یک موضوع و آن نفت است یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی جدا شدن از نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اقتصاد ایران باید جراحی می شد و این جراحی هم پیامدهایی در پی داشته است و زمانی که مقام معظم رهبری تاکید کردند که از این طرح حمایت می کنم حجت بر همه تمام می شود.

رحیمی معتقد است: تمامی کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که تنها راه کاهش اثرگذاری نفت و بنزین در اقتصاد موضوع هدف مند کردن مصرف بنزین است. 

 استاندار فارس متذکر شد: میتوان با ایجاد ارزش افزوده در تولید بنزین درآمد کشور را در این حوزه افزایش داد. 

وی ادامه داد: این طرح تنها ٣ الی ۴ درصد در زندگی مردم عادی تاثیر گذار است وفردی نباید به علت افزایش قیمت بنزین به مردم ظلم کند. 

او در خصوص  رخداد های اخیر نیز بیان کرد: نیروهای امنیتی ، انتظامی با صبر در برابر مردم سعی بر آرامش و کنترل مشکلات اخیر داشتند. 

استاندار فارس افزود: دشمنان انقلاب سعی بر آن داشتند تا فاصله مردم با مسئولین را افزایش دهند و با تقویت اغتشاشگران سعی داشتند تا جامعه را بر هم بزنند. 

وی افزود: نباید نسبت به ناامید کردن مردم اقدام کنیم و بذر ناامیدی را در جامعه ایجاد کنیم و باید با فاصله گرفتن از تفکر حزبی به دنبال اعتلای انقلاب باشیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه فضا را برای بیان مشکلات توسط مردم باز کنید افزود: دانشگاه ها باید برنامه ویژه ای برای طرح های اقتصادی جامعه داشته باشند و راهکار ها از این طریق باید تدوین شود. 

کد خبر 4777236

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس اعتراضات مردمی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟