Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:52:38 GMT

برخی جایگاه داران سوخت در کرمان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۳۰۹

برخی جایگاه داران سوخت در کرمان جریمه شدند

فضل الله اکبری روز چهارشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان افزود: در این مدت زمان ۲۰ هزار و ۱۶۸ کارت مربوط به  کارت‌های مهاجری کارت های سوختی که خود فرد ترددی نداشته و افراد دیگر با استفاده از آن کارت ها اقدام به قاچاق سوخت می کردند شناسایی و غیر فعال شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رتبه مصرف بنزین در مهرماه سال جاری را در استان کرمان ۴ و در زمینه مصرف نفت و گاز یازدهم اعلام کرد و گفت: پس از افزایش قیمت بنزین بیشترین کاهش مصرف سوخت  با ۲۶ درصد مربوط به جیرفت و بعد از آن سیرجان و بافت بوده است و در مجموع در این مدت مصرف بنزین در استان کرمان ۱۶ درصد کاهش یافته است.

اکبری همچنین با بیان اینکه فرآورده‌های مکشوفه در استان کرمان در ۸ ماهه اول امسال بیش از ۳ میلیون و ۱۵۰هزار لیتر بوده است گفت: ۲۰۰ هزار لیتر از کشفیات انجام شده از اقصی نقاط استان کرمان که به انبارهای نفت سه گانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کرمان بارگیری و حمل شده است مربوط به سوخت بنزین بوده است.

برچسب‌ها کرمان نرخ سوخت کارت سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نرخ سوخت کارت سوخت کرمان نرخ سوخت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه