Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:31:30 GMT

نگاهی به پردرآمدترین بازیکنان سری آ

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۳۸۴

نگاهی به پردرآمدترین بازیکنان سری آ

لئوناردو بونوچی به هشتمین بازیکن پردرآمد سری آ تبدیل شد.

به گزارش مشرق، لئوناردو بونوچی مدافع 32 ساله باشگاه یوونتوس با باشگاه خود قرارداد جدیدی امضا کرد و با تمدید یک ساله قرارداد قبلی، تا سال 2024 در آلیانز ماندنی شد.

به نقل از تانکردی پالمیری (BeIn Sports) با این تمدید قرارداد، دستمزد لئوناردو بونوچی به سالیانه 6 میلیون یورو رسید تا او در کنار دو هم تیمی خود، سامی خدیرا و داگلاس کاستا و همچنین جیان‌لوئیجی دوناروما (میلان) و کالیدو کولیبالی (ناپولی) مشترکا نهمین بازیکن پردرآمد سری آ لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به پردرآمدترین بازیکنان حاضر در سری آ، لیستی که تا رده پنجم آن هیچ بازیکنی از تیمی به جز یوونتوس حضور ندارد:

بیشتر بخوانید:

انقلاب مانچینی در ایتالیا

1-کریستیانو رونالدو (یوونتوس): 31 میلیون یورو در سال

2-ماتیاس ده‌لیخت (یوونتوس): 10 میلیون یورو در سال

3-آدرین ربیو (یوونتوس): 9 میلیون یورو در سال

4-گونزالو هیگواین (یوونتوس): 8 میلیون یورو در سال

5=پائولو دیبالا (یوونتوس) و روملو لوکاکو (اینترمیلان): 7 میلیون یورو در سال

7-آرون رمزی (یوونتوس): 6.9 میلیون یورو در سال

8-میرالم پیانیچ (یوونتوس): 6.5 میلیون یورو در سال

9=لئوناردو بونوچی، داگلاس کاستا، سامی خدیرا (همگی یوونتوس)، جیان‌لوئیجی دوناروما (میلان) و کالیدو کولیبالی (ناپولی): 6 میلیون یورو در سال

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین سری A ایتالیا بونوچی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!