Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل انجمن چشم‌ پزشکی ایران روز چهارشنبه در حاشیه بیست و نهمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران به خبرنگاران گفت: هم اکنون سطح دانش چشم پزشکی ایران از نظر جراحی و آموزش علمی با اروپا و آمریکا برابری می‌کند و این در حالی است که خدمات چشم پزشکی با قیمت پایین‌تر ارائه می‌گردد.
دکتر محمود جباروند افزود: ایران از نظر وضعیت تحقیقات و پژوهش در حوزه چشم پزشکی با کشورهای پیشرفته تفاوت‌هایی دارد و گسترش و افزایش این پژوهش‌ها نیاز به بودجه و امکانات بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: در زمینه کاربرد سلول‌های بنیادی، پیشرفت‌های چشمگیر در کشور حاصل شده و اکنون در بین دانش‌آموختگان ایرانی، افرادی توانمند و باهوش هستند که قادرند تحقیقات کاربردی سطح بالا را انجام داده و مدیریت کنند.
وی اظهار داشت: ایجاد تیم‌های تحقیقاتی و گسترش این پژوهش‌ها در سطوح کاربردی و عملیاتی که نیازهای کشور را رفع کند نیاز به حمایت مالی و معنوی دارد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد جزو مراکز پیشرفته‌ دانشگاهی کشور محسوب می‌شود که دانش‌آموختگان خوبی در زمینه چشم پزشکی تربیت کرده است و در همین راستا این دانشگاه برای نخستین بار در کشور میزبان کنگره سالانه انجمن چشم پزشکی ایران است.
بیست و نهمین کنگره بین‌المللی چشم‌پزشکی ایران که از روز گذشته به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری انجمن چشم پزشکی ایران در مشهد آغاز شده است تا روز جمعه اول آذر ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها مشهد چشم پزشکی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد چشم پزشکی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد چشم پزشکی خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نود و یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۴ عضو بانوی مرگ مغزی راحله اکبری ۶۱ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد راحله اکبری به آقای  ۵۷ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحومه راحله اکبری برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مرحومه راحله اکبری از بیمارستان امام حسین (ع)  تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه