Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:28:45 GMT

سلامتی هدیه پزشکان جهادگر به مردم ایلام+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۵۹۰

سلامتی هدیه پزشکان جهادگر به مردم ایلام+عکس

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم ایوان عزیمت می‌کنند تا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیارمحروم هدیه دهند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی  سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ایوان  پزشکان جهادگر به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک رستمی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان در این ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه عشایری و روستایی شهرستان ایوان بمناسبت هفته بسیج عشایر و روستائیان ایوان بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

300 پروژه محرومیت زدایی هفته بسیج در چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودنماینده ولی‌فقیه در استان یزد: مصرف زکات در راستای برطرف کردن محرومیت از جامعه باشدسمنان| محرومیت 2 ساله جوانان از تنها استخر شهرستان سرخه

رستمی افزود: افراد توسط اکیپ پزشکی شامل ماما ،کارشناس بهداشت و دارویی در روستای چهارمله ویزیت می‌شوند.

وی  اعتبار هزینه شده در راین راستا این طرح را 30میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص سلامت و امید به زندگی در مناطق روستایی و عشایری ایوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای نظام توسعه خدمات بهداشتی در مناطق محروم و دوردست است.

انتهای پیام/863/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ وزش باد شدید که از شب گذشته شروع به وزیدن کرده، خسارت‌هایی را در برخی از شهرستان‌ها به جای گذاشته است، بطوریکه در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی و ایلام باعث شکسته شدن درختان سطح شهر شده است.

در پی شدت وزش باد برق تاسیسات سد ایلام نیز آسیب دید و موجب قطع دو ساعته آب برخی از مناطق شهر ایلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد