Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری چهارشنبه در جمع مردم زرگان از توابع شهرستان اهواز اظهار داشت: مردم  ما به موقع صف خود را از این نامحرمان و نااهلان جدا کردند و دشمن را ناکام‌گذاشتند.
وی گفت: در قضایای اخیر که دست دشمن به وضوح در آن دیده شد خسارت هایی به مردم وارد شد ولی توطئه ای که سال های روی آن برنامه ریزی کرده بودند خنثی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران و مردم وفادار به نظام اسلامی با این خشونت های عوامل داخلی دشمن مرعوب واز صحنه خارج نمی‌شوند خاطر نشان کرد: ملت ایران عوامل خودفروخته و کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند را سر جای خود می‌نشاند و اجازه خودنمایی به آنان نمی‌دهد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درادامه مردم خوزستان و اهواز را به حضور در راهپیمایی روز شنبه که در محکومیت حرکات آشوبگرانه عوامل اغتشاش گر خسارت های زیادی به مردم زدند برگزار می‌شود فراخواند.
وی گفت: مردم در این راهپیمایی خودجوش نشان‌خواهند داد از منویات و فرمایش های ولی فقیه زمان اطاعت می‌کنند و به دشمن خواهند فهماند که مقابل توطئه ها و نقشه های خباثت آلود آنان ایستاده اند و قدمی عقب نمی گذارند.
زعیم حوزه های علمیه خوزستان از مردم قدرشناس و مومن زرگان که مقابل عده ای آشوب طلب ایستادند و صف خود از آنان جدا کردند تقدیر کرد و گفت: هرجا مردم حضور داشته‌باشند دشمن و عوامل خودفروخته آنان کاری از پیش‌ نخواهند برد.

آیت الله موسوی جزایری از مردم دشمن شناس خوزستان که مقابل آشوب گران و برهم زنندگان امنیت ایستادند و صف آرایی کردند تقدیر کرد.

وی همچنین از دولت خواست با نظارت بر قیمت کالاها اجازه ندهد دور جدیدی از گرانی ها از قبل افزایش قیمت بنزین در کشور شکل‌گیرد.

در جریان اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای خوزستان که به آتش زدن چند بانک و تخریب بخشی از اموال عمومی و شهری انجامید ۱۸۰ نفر بازداشت و به قانون سپرده‌شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در سخنانی در جمع فضلا و روحانیون اهواز مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی محکومت اعمال خشنونت طلب عوامل آشوبگر فراخواند.

این راهپیمایی ساعت ۹ صبح روز شنبه دوم آذر ماه از میدان مولوی اهواز تا چهارراه آبادان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها خوزستان سید محمدعلی موسوی جزایری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند

به گزارش  جماران از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت(ع) در دیگر کشورها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

وی با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد. بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت – علیهم السلام – را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

 

 

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

حسینی بوشهری با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشورهای آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشورهای آفریقایی ارائه شد.

 

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود