Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-مریم‌علیزاده؛ در حاشیه نمایشگاه کیش‌اینوکس جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به ارائه آخرین فعالیت‌های این شرکت بزرگ بورسی پرداخت. وی ضمن اعلام وضعیت مطلوب شرکت هلدینگ خلیج فارس در زمینه تولید، فروش و صادرات گفت: در حال حاضر فارس، ۴۰ درصد صنعت پتروشیمی کشور را مدیریت می‌کند که این موضوع سبب شده تا ۴۰ درصد صادرات انواع محصولات پتروشیمی کشور نیز از طریق شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به تولید طیف وسیعی از محصولات پتروشیمی در زیرمجموعه‌های هلدینگ گفت: از آنجاکه هلدینگ نقش تعیین کننده ای در تامین نیاز صنایع پایین‌دست پتروشیمی دارد، حضور خود را در بورس کالا را نیز افزایش داده تا جایی که شاهد هستیم در برخی روزها عرضه محصولات پتروشیمی نسبت به تقاضای آن فزونی دارد. ربیعی با مناسب توصیف کردن روند تولید و صادرات در بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور گفت: باوجود تحریم‌ها، امور صادرات به خوبی انجام می‌شود و بازگشت ارز پتروشیمی‌ها به سامانه نیما نیز سبب شده تا شاهد آرامش در جو بازار ارز باشیم.  وی در خصوص عرضه سایر زیرمجموعه‌های هلدینگ در بورس گفت: خوشبختانه در سال گذشته و جاری دو‌شرکت سرآمد یعنی پتروشیمی پارس و نوری را در بورس عرضه کردیم که هم برای بازار سرمایه و هم سهامداران خاطره خوشی را برجای گذاشت. ربیعی افزود: البته از آنجاکه استراتژی هلدینگ خلیج فارس حضور حداکثری در بازار سرمایه است، در نظر داریم دو پتروشیمی دیگر را تا پایان سال وارد بورس کنیم که امور پذیرش پتروشیمی تندگویان و ارومیه به خوبی انجام شده است. وی همچنین ابراز امیدواری کرد پتروشیمی آریاساسول نیز تا‌ پایان سال جاری وارد بورس شود. ربیعی در خصوص افزایش سرمایه این شرکت نیز گفت: همانطور که در مجمع اخیر شرکت قول افزایش سرمایه طی دو ماه آینده را دادیم، اکنون اعلام می‌کنم که این پروژه قطعا تا یک ماه آینده انجام خواهد شد و سرمایه شرکت از ۹۱۵۰ میلیارد تومان به ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد. گفتنی است این افزایش سرمایه از محل سود انباشته بوده و تمام افرادی که در زمان افزایش سرمایه سهامدار شرکت باشند مشمول این افزایش سرمایه خواهند شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی خلیج فارس سرمایه صنعت بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو به کانال بالاتر صعود کرد

 ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

 

اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت| از افزایش نرخ دو نماد تا خبر‌های مهم مالیاتی

 

طلا و خودرو و مسکن مشمول مالیات می شود؟ | چه کسانی باید مالیات بدهند؟

 

دلایل ریزش بورس از نظر کارشناس بازار سرمایه

 

کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

قیمت خودرو ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ + عکس

 

سنگین ترین صفوف خرید برای این نمادها در روز قرمزپوشی بورس

 

مستاجران بخوانند

 

       

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان زنجیره ارزش پتروشیمی را توسعه داد؟
  • صندوق سرمایه‌گذاری سهامی‌ چیست؟
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟