Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اطلاعیه طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده کل کشور عملیات جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی نو در سال ۹۸ با مشارکت کلیه نمایندگیهای ایران خودرو آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده کل کشور عملیات جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی نو در سال 98 با مشارکت کلیه نمایندگیهای ایران خودرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل خودروهای فرسوده مشمول این طرح 10.000 دستگاه پیش بینی شده و مدت اجرای پروژه تا پایان سال جاری خواهد بود. خودروهای عرضه شده  فعلاً 405 دوگانه سوز است که درصورت مهیا شدن شرایط تولید سمند EF7 دوگانه سوز اضافه خواهد شد.

البته در این طرح ارزش اسقاط از قیمت نهایی خودرو نو کسر نخواهد شد و مسئولیت پرداخت ارزش اسقاط برعهده تاکسیرانی و مرکز اسقاط منتخب تاکسیرانی می باشد .لذا ایران خودرو درخصوص دریافت گواهی اسقاط مسئولیت نخواهد داشت .

انتخاب مرکز اسقاط برعهده تاکسیرانی بوده و انتخاب نمایندگی در این طرح باید صرفاَ بر اساس نظر متقاضیان صورت پذیرد. سهمیه هر نمایندگی در این طرح به صورت یکسان تعیین گردیده و ملاک امکان بهره برداری از سهمیه ، تصمیم مشتریان خواهد بود. لذا شرکت در این خصوص تصمیم گیرنده نبوده و مسئولیتی نیز نخواهد داشت.

علاوه بر این میزان کمیسیون فروش در این طرح متعاقبا بعد از تصویب در شرکت اعلام خواهد شد و ثبت نام در سیستم سیتریکس مشابه طرح 90000 دستگاه توسط شرکت صورت می پذیرد . لذا اطلاعات ثبت نام برای نمایندگی ایران خودرو علاوه بر سیستم سیتریکس در سایت نوسازین ( آیتم طرح تاکسی ستاد ) نیز قابل مشاهده  است .

لازم بذکر است تخصیص کد کاربری و کلمه عبورسامانه نوسازین منوط به مطالعه دقیق شیوه نامه و اشراف بر نحوه اجرای فرآیند دارد. لذا در صورت دریافت کدکاربری و کلمه عبور نسبت به تغییر کلمه عبور اقدام شود.

همچنین ثبت نام تکمیلی و تحویل خودروی جایگزین توسط نمایندگی محل ثبت نام صورت می پذیرد  و مدت زمان تحویل خودروی نو به مشتری از زمان تکمیل پرونده حداکثر 30 روز کاری است به شرط آنکه خودروی فرسوده به مرکز اسقاط تحویل و پذیرش آن در سامانه نوسازین ثبت شده باشد. لذا نمایندگی پس از رویت تاریخ پذیرش در سامانه نوسازین اقدام به تحویل خودروی نو به مشتری می کند.

*نرخ جریمه تاخیر در تحویل مانند سایر تعهدات شرکت و مطابق با دستورالعمل اجرایی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

 

بیشتر بخوانید: فردا، سه‌شنبه ایران خودرو پژو 207 و دنا را پیش فروش می‌کند+ جدول ایران خودرو امروز، یکشنبه چه خودروهایی را به صورت اقساطی می‌فروشد؟ + جدول

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو تاکسی حقوق خودرو برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است