Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با طرح این سوال که چرا نیرو‌های امنیتی از ۲ ماه پیش‌تر جلوی گروه‌های اغتشاشگر را نگرفتند؟ گفت: نیرو‌های امنیتی باید به میدان آمده و اشرار را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی شامگاه امروز در همایش "گام دوم انقلاب" که به همت جمعیت گام دوم برگزار شد، اظهار داشت: چهل سال اول انقلاب پایان یافت و این در حالیست که از همان روز‌های نخستین وعده می‌دادند که در ماه‌ها و روز‌های آینده این انقلاب پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چمران ادامه داد: عده‌ای در ایام گذشته در رسانه‌ها خوشحالی می‌کردند که تمام شد و بلافاصله تشکیل حکومت می‌دهیم و دنبال ربع پهلوی سینه می‌زنند و فکر می‌کنند که خبری هست و از آن ۲۵۰میلیارد دلاری که پهلوی برد چیزی به آن‌ها می‌رسد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی که دشمنان به خودشان امیدواری می‌دهند که انقلاب در حال افول است ما وارد دومین چله انقلاب می‌شویم و رهبر انقلاب برای این دومین چله یک مانیفست و منشور را تدوین و ارائه می‌کنند، گفت: در حالی که دشمنان می‌گویند جمهوری اسلامی تا ۲۲بهمن باقی نمی‌ماند و مسائل سال ۹۶پیش آمد و تابستان داغ را پیش‌بینی کرده بودند و برای سال۹۸برنامه داشتند، و عده‌ای زودباور حتی از بین مسئولین در داخل هم باور کرده بودند، رهبر انقلاب وقت صرف می‌کنند و با مشورت با افراد بیانیه گام دوم را به عنوان منشور چله دوم انقلاب ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به بند اول بخش دوم بیانیه گام دوم تصریح کرد: ما این روز‌ها امنیت را خوب می‌فهمیم و خوب می‌توانیم درک کنیم. شهیدی که امروز تشییع شد بین مردم رفته بود که بگوید ما از گرانی ناراحتیم و مردم هم ناراحتند و قشر مستضف تحت فشار است، ولی عده‌ای بر این موج سوار می‌شوند.

چمران ادامه داد: این افراد حتی شاید زمان اقدامات خود را هم به دقت تنظیم کرده بودند و باید از دوستان پرسید که از کجا گیر آورده بودند. وقتی به مردم نگفته بودند و دو روز قبل هم تاکید کرده بودند که دروغ است و چنین چیزی نخواهد شد، مردم شب عید خوابیده‌اند و صبح شنیده‌اند که بنزین گران شده است.

وی با تاکید بر اینکه این حوادث که پیش می‌آید انسان می‌فهمد امنیت یعنی چه، گفت: امنیت ما امنیتی مثال‌زدنی در یک فضای کاملا ناآرام خاورمیانه است و این به برکت خون شهدا و رهبری عزیزمان به وجود آمده و باید آن را قدر بدانیم و دنبال کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم امنیت اولین مسئله است، چون همه می‌خواهند آن را از ما بگیرند گفت: این امنیت حتی در خود آمریکا هم نیست و می‌خواهند امنیت در بین ما نباشد.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم وزارت اطلاعات ما کجاست؟ و چرا جلوی این گروه‌ها را نگرفته است؟ گفت: این همه داد و فریاد و رجزخوانی این موقع‌ها به درد می‌خورد و الان باید به میدان بیایند و ۲ ماه قبل باید این گروه‌ها شناسایی می‌شد. در تلگرام و جا‌های دیگر سازماندهی و آموزش داده شده‌اند، ولی ما هم بلدیم به آن‌ها نفوذ کنیم و چطور این کار‌ها نشده، جای تعجب دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مبنا و اصل پیشرفت یک کشور علم و دانش است، بیان داشت: مبنای کار ما علم و دانش است و اهمیت تخصص در اینجا نمایان می‌شود و وظیفه متخصصین به نشستن و برخاستن خلاصه نمی‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی نیرو های امنیتی اشرار همایش گام دوم انقلاب وزارت اطلاعات مهدی چمران قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 محمدرضا داورزنی هفته بسیج عبدالرضا داوری قرارداد مارک ویلموتس پالرمو درآمد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار

امروزه تلفن‌های همراه به عنوان یکی از ابزار‌های ارتباطی اساسی و بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. اما این پیشرفت فناوری همراه با تهدیدات امنیتی نیز همراه است.

از جمله بزرگ‌ترین تهدیدات امنیتی برای تلفن‌های همراه، بدافزار‌ها هستند. بدافزار‌ها می‌توانند اطلاعات حساس شما را دزدیده، از طریق آنها به حریم شخصی شما نفوذ کرده و حتی عملکرد دستگاه شما را مختل کنند.

در این مقاله، به بررسی راهکار‌های جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار می‌پردازیم.

۱. نصب آنتی‌ویروس:

نصب یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس معتبر روی تلفن همراه از راه‌های اصلی جلوگیری از آلوده شدن به بدافزار است. این نرم‌افزار‌ها می‌توانند تهدیدات امنیتی را تشخیص داده و حذف کنند و به شما امکان بررسی منظم دستگاه خود را برای شناسایی بدافزار‌ها فراهم می‌کنند.

۲. به‌روزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌ها:

به‌روز بودن سیستم‌عامل و برنامه‌های موجود بر روی تلفن همراه از اهمیت بسیاری برخوردار است. تولیدکنندگان نرم‌افزار‌ها به طور منظم به روزرسانی‌های امنیتی را ارائه می‌دهند که حاوی اصلاحاتی برای رفع آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف امنیتی هستند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که سیستم‌عامل و برنامه‌های شما به طور منظم به‌روزرسانی می‌شوند.

۳. دانلود از منابع معتبر:

استفاده از منابع معتبر برای دانلود و نصب برنامه‌ها و فایل‌ها بر روی تلفن همراه از مواردی است که می‌تواند از آلوده شدن به بدافزار جلوگیری کند. فروشگاه‌های رسمی مانند Google Play Store و کافه بازاز برنامه‌ها را از نظر امنیتی بررسی می‌کنند و برنامه‌های مشکوک را حذف می‌کنند. همچنین از دانلود برنامه‌ها و فایل‌ها از منابع ناشناخته و ناامن نظیر گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های متفرقه خودداری کنید.

۴. مراقبت از اطلاعات حساس:

از نگهداری اطلاعات حساس خود بدون دقت درتلفن همراه خود خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایی که اطلاعات حساس شما را دریافت می‌کنند، از لحاظ امنیتی مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات شما به طور مطمئن ذخیره می‌شوند.

 ۵. لینک‌های ناشناس را باز نکنید:

روی لینک‌های ناشناسی که در قالب پیامک و پیام‌های شبکه‌های اجتماعی ممکن است برای شما ارسال شود خودداری کنید. برخی از این لینک‌ها از شما در خواست می‌کنند تا اپلیکیشن‌های جعلی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

جمع بندی:

آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار یک تهدید جدی برای امنیت شخصی و اطلاعات حساس است. با اتخاذ راهکار‌های مناسب مانند استفاده از نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس، به‌روزرسانی منظم سیستم‌عامل و برنامه‌ها، دانلود از منابع معتبر و مراقبت از اطلاعات حساس و عدم کلیک بر روی لینک‌های ناشناس می‌توانید از آلوده شدن تلفن همراه خود به بدافزار جلوگیری کنید و امنیت خود را تقویت کنید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه اردبیل از وزارت نیرو در مدیریت سدها
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی