Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری ایلام اظهار کرد: کسی حق ندارد در این شرایط با سخنان ناامید کننده ذهن مردم را خراب کند. امروز باید از تریبون ها صدای وحدت و برادری و اتحاد بلند شود. کسی که دنبال تفرقه باشد منادی حق نمی تواند باشد.
 
وی تصریح کرد: کارهای بزرگ و مهمی نظام در استان انجام داده است، (من همیشه کارهای دولت را کارهای نظام عنوان کرده ام) شما ببینید در اربعین در سیل اخیر در سرمایه گذاری ها اتفاقات خوبی افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک قلم سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تنها در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ظرف یک سال گذشته ایجاد شده است و در سفر رئیس جمهور نیز بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

استاندار ایلام گفت: زائرسرایی در مشهد بنا نهاده شد برای زیارت همه  مردم به خصوص مستضعفان، تاکنون با حمایت همه ی دوستان فاز اول در حال تمام شدن است، نیاز به حمایت همگان است که این طرح به اتمام برسد.

وی افزود: ظرف این دو سال در زمینه فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام شده است؛ کارهای فرهنگی در استان از جمله حوزه ی علمیه استان، برج هنر، مرکز نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر اقدامات فرهنگی پیشرفت های بسیاری در این دوسال داشته اند.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور را در پیش داریم همه باید یک واحد باشیم تا استان از خیر و برکت این سفر بهره مند شود. در این سفر هم می توانیم کمک و مساعدت بنیادها را داشته باشیم و هم سرمایه گذاران را برای ایجاد سرمایه گذاری در استان پای کار آوریم.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بارها اعلام کرده ام مسئولینی که در انتخابات نقش دارند کار انتخاباتی مطلقا ممنوع است. مابقی مدیران تحت عناوین مدیر و دولت و نظام به هیچ وجه حق دخالت و استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدای خاصی ندارند.

وی تصریح کرد: با اجرای سهمیه بندی بنزی،ن ۱۸ میلیون خانوار از ۵۵ هزار تا ۲۰۵ هزار تومان به حساب آنان واریز می شود. طرح حمایتی دولت اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه را پوشش می دهد.

استاندار ایلام بیان داشت: با سهمیه بندی بنزین ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت موجب حفظ منابع ملی می شود و از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می کند.

وی گفت: تا قبل از سهمیه بندی بنزین حداکثر ۱۰ درصد تولید بنزین را می توانستیم صادر کنیم اما با اصلاح قیمت بنزین توان صادرات و افزایش درآمد بالاتر خواهد رفت.

کد خبر 4777384

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سرمایه گذاری خارجی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، افت ۶۶۰ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۴۸۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی روز گذشته ۱۰۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسیده است.

کد خبر 6090932 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند