Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مهر، مراسم تقدیر از فعالان اربعین حسینی چهارشنبه شب با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و جمعی از موکب داران، هیئت های مذهبی و رسانه های گروهی استان در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: اربعین یک مشارکت همگانی توام با عشق و ارادت به معصومین بود که توانست حماسه ای بی نظیر خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اربعین با کمک انسانهای مومن و مخلص و عاشق سالار شهیدان موجب آبادی شد و بدون شک عملی که توام با اخلاص باشد ماندگار می شود.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: خدا می گوید اگر اخلاص و تقوا و ایمان ندارید وارد کارها نشوید زیرا اگر نیت خالصانه نباشد به سرانجام نمی رسد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: امشب آمده ایم تا کسانی که در برگزاری مراسم اربعین رو سفید بودند تجلیل کنیم و امیدواریم اعمال همه موکب داران و دست اندرکاران اربعین مورد قبول حداوند قرار گیرد.

وی گفت: امام حسین(ع) دنبال جمع کردن سیاهی لشکر نبود به همین دلیل در شب آخر اصحاب را جمع کرده و با آنها شرط می کند تا هر کس شرایط را دارد به کربلا عزیمت کند وما هم باید شکرگزار باشیم که توفیق خدمت گذاری به امام حسین(ع) را پیدا کرده ایم.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: به برکت وجود انسانهای مخلص و مومن و ترکیبی از پیر و جوان، مرد و زن، ستاد اربعین استان قزوین توانست با یک هماهنگی و تعامل مثال زدنی  در بسیاری از عرصه ها در یک جایگاه ملی قرار گیرد و خدمات ارزشمندی به زئران اربعین ارائه کند.

وی گفت: برپایی دسته عزاداری در سطح بین المللی، پوشش تلویزیونی مراسم اربعین توسط صدا و سیمای قزوین، اطعام سه میلیون نفر و اسکان نیم میلیون نفر یک حرکت بی نظیر و مثال زدنی بود که بیانگر تعامل و هماهنگی همه نیروهای دلسوز استان بود.

عابدینی افزود: در بخش خدمات پزشکی و اتوبوسرانی هم خدماتی در سطح ملی توسط استان قزوین داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی اظهارداشت: این موفقیت نشان می دهد استان قزوین از ظرفیت خوبی در حوزه مدیران  برجسته و توانمند، حوزه علمیه، جوانان، رسانه ها برخوردار است که می تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ستاد اربعین استان لازم است ضمن بررسی آسیب و نواقص امسال خود را برای برگزاری اربعین سال آینده بخوبی مهیا کند و با تشکیل جلسات فصلی در طول سال همواره آمادگی خود را برای آینده حفظ کند تا در سال آینده این مراسم باشکوهتر از امسال برگزار شود.

در ادامه از موکب داران، هیئت های مذهبی و دست اندرکاران پذیرایی از زائران اربعین و رسانه های فعال در این عرصه تجلیل شد.

خبرگزاری مهر استان قزوین نیز به دلیل انعکاس خوب و مطلوب خبرهای مرتبط با اربعین و تهیه خبر، گزارش و گفتگو و فیلم از این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.  

کد خبر 4777375

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس