Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم تیمورزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح به منظور ایجاد نظم در نحوه بهره برداری و تردد ناوگان وانت بارها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده ها اجرا می شود.

وی اظهار داشت: برابر دستورالعمل ساماندهی تردد ناوگان وانت بارها در مسیرهای برون شهری، تمامی وانت بارها و کامیونت های باری ملزم به تهیه اسناد فعالیت در حمل و نقل بین شهری از جمله کارت هوشمند وسیله نقلیه و راننده و بارنامه حمل بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: رانندگان وسائط نقلیه موظف به رعایت قوانین بوده و با ناوگان فاقد اسناد حمل و نقل برابر قوانین برخورد می شود.

تیمورزاده، ادامه داد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی تردد وانت بارها و آماده بودن زیرساخت های لازم ارائه هرگونه خدمات مرتبط با پیمایش مستند مشروط به ارایه اسناد حمل معتبر(بارنامه) است.

وی تعداد ناوگان وانت بار دارای کارت هوشمند در استان را ۹ هزار و ۹۹۴  دستگاه اعلام کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز تردد جاده ای حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز تردد جاده ای حمل و نقل آذربایجان شرقی تبریز تردد جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان

همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و این سازمان اقدامات قابل توجهی در این حوزه در شهر اصفهان انجام داده و اقدامات ویژه ای در دستور کار خود دارد.

دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان از روز گذشته در محل دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

برای برای نخستین‌بار در کشور امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری در اصفهان رونمایی شد.

کد خبر 749815

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه