Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:57:44 GMT

صدور کارت سوخت چقدر زمان می‌برد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۳۴۵

صدور کارت سوخت چقدر زمان می‌برد؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به دلیل افزایش تقاضا طی روزهای گذشته، صدور کارت سوخت المثنی بین ۳ هفته تا ۲ ماه زمان نیاز دارد.

به گزارش مشرق، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به مدت زمان دریافت کارت سوخت اظهار کرد: با وجود تلاش‌های گسترده کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای تسریع در زمان صدور کارت سوخت، به دلیل افزایش تقاضا طی روزهای گذشته، صدور کارت  سوخت المثنی بین ۳ هفته تا ۲ ماه زمان نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: سهمیه سوخت به مالکان چند خودرو تعلق می‌گیرد کدام خودروها کارت سوختشان باطل می‌شود؟ سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: با وجود اطلاعیه‌های متعدد از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر دریافت کارت سوخت طی ماه‌های گذشته، برخی از مالکان ثبت نام برای دریافت کارت سوخت را به بعد از سهمیه بندی موکول کردند.
به گفته وی؛ پیش از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، به طور میانگین روزانه ۴ هزار درخواست ثبت می شد که با اجرای طرح سهمیه بندی، میزان تقاضا به ۸۰ هزار مورد در روز رسیده است. گفتنی است؛ مالکان خودرویی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند، ضمن حفظ سهمیه سوخت تا شش ماه، می توانند از سهمیه بنزین آزاد استفاده کنند. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین وزارت نفت سهمیه بندی بنزین کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند