Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:09:27 GMT

امسال ۱۰ طرح ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۳۵۹

امسال ۱۰ طرح ورزشی در زنجان افتتاح می‌شود

حمید حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل ۲ باب استخر شنا، یک باب سالن ورزشی خیرساز، هفت باب زمین فوتبال چمن مصنوعی و یک باب سکوی تماشاچی فوتبال، هستند.

وی اظهار کرد: این استخرها هرکدام با ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده که داری جکوزی و سونا خشک و بخار هستند در شهرهای هیدج و صائین قلعه (شهرستان ابهر)، درحال احداث و تکمیل هستند و از استاندارد، زیبایی و کیفیت خوب و بالایی برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه این شهرها برای نخستین بار صاحب استخر شنا می‌شوند، افزود: یک سالن ورزشی خیرساز نیز در شهرستان سلطانیه درحال احداث است و دارای سکوی تماشاچی به ظرفیت ۴۰۰ نفر بوده و تا کنون افزون بر ۳۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه صرف شده است.

وی تصریح کرد: زمین فوتبال چمن مصنوعی نیز در روستای شویر شهرستان خرمدره، روستاهای خیرآباد و والایش شهرستان سلطانیه، منطقه شریف آباد و روستای عمید آباد شهرستان ابهر و  و سکوی تماشاچی فوتبال نیز در شهرستان ایجرود، قرار دارند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پروژه ساختمانی زنجان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پروژه ساختمانی زنجان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان پروژه ساختمانی زنجان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید