Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی طرح زمستانی با حضور روسای ادارات شهرستان‌ها به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه قرارگاه استانی حمل‌ونقل و راهداری تشکیل‌شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم وظایف راهداری طی ایام زمستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در این طرح تلاش شد تا هماهنگی با دستگاه‌های انتظامی و خدماتی در سطح راهه‌ای استان صورت گیرد، افزود: تهیه و تنظیم برنامه و تقویم عملیات راهداری در سطح راه‌های استان، تهیه نقشه جانمایی و چیدمان اکیپ‌های زمستانی، برگزاری جلسات منظم هماهنگی راهداری زمستانی و پیگیری و نظارت بر وظایف محوله در طرح راهداری زمستانی ازجمله وظایف این قرارگاه محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه تمام ماشین‌آلات حوزه راهداری در راهدارخانه‌ها به‌صورت ۲۴ ساعت آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، ابراز داشت: حدود ۱۰۰ دستگاه در این حوزه تعبیه شه است که در شرایط بحرانی آماده بازگشایی مسیر خواهند بود.

منصور کیایی بابیان اینکه کمک به هم‌وطنان گرفتار در برف محور خوش ییلاق نمونه‌ای بود که خدمت‌رسانی به بحران را به اثبات رساند در ادامه تصریح کرد: سال گذشته علیرغم تمامی کمبودها  راهداران پرتلاش  و بی‌ادعای استان  با استفاده از توان حداکثری خود ثابت کردند که غیرتمندانه و بسیجی وار آماده  خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستند.

وی افزود: راهداری در راستای انجام مأموریت‌های ذاتی خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و امیدواریم در طول طرح زمستانی امسال  نیز همانند سنوات گذشته در انجام عملیات‌های مختلف بتوانیم خدمت رسان مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه مشکلات و موارد مربوط به حوزه هر شهرستان توسط روسای ادارات مطرح و پس از بحث و بررسی، راهکارهای رفع آن ارائه شد.

کد خبر 4777425

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زمستانی جاده ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله بنزین قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان