Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف در حاشیه برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع خبرنگارانمسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص آخرین وضعیت روح اله زم و هم دستان کانال معاند «آمد نیوز»، توضیح داد: در این پرونده تلاش ویژه ای شده است و هم دستان وی در داخل و خارج کشور چه آگاهانه، یا از سر رقابت های سیاسی و یا عنصر ضد انقلابی که در سیستم ارتباطی با وی بودند، بخش عمده ای شناسایی شدند و به مرور دستگیر و برای آنها پرونده تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ورود همه جانبه سیستم قضایی کشور در این پرونده سخن گفت و افزود: این لطف خداوند است که پیش از این جریانات این شبکه منهدم شد، زیرا یک ظرفیت ایجاد کرده بود که بیش از این می توانستند از آن بهره مند شوند.

2727

کد خبر 1323204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رمضان شریف سپاه پاسداران روح الله زم آمدنیوز سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا بنزین باشگاه پرسپولیس استان آذربایجان شرقی اینترنت لیگ برتر نوزدهم اقتصاد ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی در سنگر دستگیر شد

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی در بخش سنگر قصد اخاذی از اهالی و واحدهای صنفی را دارد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد، متهم با غصب عنوان خود را مأموران یکی از ارگان‌های دولتی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری متهم داخل منزلش و کشف یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097364

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری