Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با اشاره به کاهش محسوس دما در این استان از حوالی امشب گفت: دمای هوا تقریبا در همه نقاط استان به زیر صفر درجه خواهد رسید.

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دمای هوا در این استان از امشب به طور محسوسی کاهش یافته و دما در همه نقاط استان بین پنج تا 10درجه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بارش حدودا نیم‌متری برف در ایستگاه ملاده خبر داد و افزود: بیشترین بارش برف طی 24 ساعت اخیر در ایستگاه ملاده با 45 سانتیمتر به ثبت رسیده است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان ادامه داد: همچنین در ایستگاه‌های چاشم 35 سانتیمتر و لرد 15 سانتیمتر برف ثبت شده است.

وی از بیشترین بارش باران در ایستگاه رضوان خبر داد و گفت: رضوان با 21.2 میلمتر، باغستان با 13.5 و ایوانکی با 10.1 میلیمتر بیشترین بارندگی را در 24 ساعت گذشته تجربه کردند.

میرشجاع از افزایش شدت وزش بادها در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سرعت باد در شهمیرزاد به بیش از 65 کیلومتر در ساعت رسید . البته شدت وزش بادها در استان و خصوصا در تواحی شمالی و شرقی استان در روزهای پیش رو بیشتر هم خواهد شد.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه استان از بعدازظهر امروز جو نسبتا پایداری خواهد داشت ادامه داد: البته بارش‌های پراکنده برف و باران تا شنبه بعدازظهر در نقاط کوهستانی و شمالی استان ادامه خواهد داشت.

وی از رضوان با منفی 1.4 درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان نام برد و گفت: حسینان با 14 درجه گرمترین نقطه استان است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، شدت بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان سمنان بیشتر است . وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی ، غربی و مرکزی پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد.

با توجه به رگباری شدن بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • مراقب وزش باد شدید باشید / دهرم فراشبند؛ در صدر میزان بارش‌ها
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بارش باران از امشب در فارس
  • پایان هفته بارانی در استان سمنان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تشدید سامانه بارشی کرمانشاه از امشب
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد