Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:50:00 GMT

۴۰۰۰ خانوار مددجوی مازندران مستاجر هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۵۰۹۹۴

۴۰۰۰ خانوار مددجوی مازندران مستاجر هستند

رضا نوروزی دربازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه چهار هزار مددجوی کمیته امداد استان مستاجر هستند اظهار داشت: همچنین بیش از سه هزار خانوار نیز مسکن نامناسب دارند و در روستاها زندگی می کنند.

وی افزود: در سال گذشته برای حدود ۸۰۰ مددجو اقدام با ساخت مسکن کردیم ولی با توجه به افزایش قیمت ها نیمی از این واحدها نیمه تمام باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی یادآور شد: برای سال جاری ساخت ۲۰۰ مسکن مددجویی برنامه ریزی شده است و علاوه برآن بناداریم واحدهای ناتمام قبلی را نیز تکمیل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یادآور شد: اعتبار کمیته امداد برااساس نیاز نیازمندان است و سرانه هایی که برای ساخت مسکن داده می شود اندک است ولی هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال است.

نوروزی یادآر شد: کمیته امداد در سال قبل جزو سازمان های اشتغال زا بود و یک سوم اشتغال کشور را ایجاد کرده است و در مازندران در سال قبل پنج هزار فرصت شغلی ایجاد شده و امسال نیز ایجاد چهار هزار شغل برنامه ریزی شده است.

وی با عنوان اینکه سال قبل ۱۵ هزار خانوار بر شمار مددجویان کمیته امداد افزوده شده است گفت: تقریبا باید سالانه حدود دو تا سه هزار خانوار توانمندسازی شوند و پایدارسازی شغلی مسئله بسیار مهم برای امداد به شمار می رود.

کد خبر 4777466

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوروزی کمیته امداد مازندران ساری بوشهر شهرکرد ایلام بارش برف قزوین گرگان شیراز زلزله قیمت بنزین بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی بیرجند سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان