Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان پس از تشییع در دزفول آرام گرفت. ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، با حضور جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان در شوش دانیال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد و اهالی شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله دزفول، ماهشهر و شوشو دانیال با این شهید نظم و امنیت وداع غمباری داشتند.

پیکر پاک شهید رضا صیادی در صحن مطهر حضرت دانیال نبی(ع) در شهر شوش تشییع شد که جمع زیادی از نیروهای نظامی و انتظامی در این برنامه شرکت کردند.

آیت الله سید محمد امام امام جمعه شوش دانیال و جمعی از مسئولان محلی و استانی نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان حضور یافتند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول و جمعی از اهالی این شهرستان نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان حضور یافتند و به این شهید ادای احترام کردند.

جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان شرکت کردند و یاد این شهید مظلوم را گرامی داشتند.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع دیگری از مدیران این نهاد نیز با حضور در شوش دانیال در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان حضور یافتند و با خانواده این شهید ابراز همدردی کردند.

در این برنامه آیت الله سید محمد امام امام جمعه شوش دانیال بر پیکر پاک شهید رضا صیادی از شهدای مدافع نظم و امنیت استان خوزستان نماز اقامه کرد.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی از شهدای نظم و امنیت استان خوزستان برای خاکسپاری به شهرستان دزفول منتقل شد.

پس از انتقال به دزفول، پیکر پاک و مطهر شهید رضا صیادی با بدرقه مردم دزفول، شوش دانیال و ماهشهر در خانه ابدیش در بقعه جابر انصاری آرام گرفت.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از شهادت یک مأمور و مجروحیت دو نفر دیگر از مأموران یگان ویژه استان خوزستان در درگیری با اشرار مسلح و ناامن‌کنندگان حریم امنیت خبر داد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا  اظهار داشت: در اغتشاشات روز دوشنبه 27 آبان‌ماه شهرستان ماهشهر استان خوزستان، عده‌ای از اشرار مسلح به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی کردند.

مراسم وداع با «شهید مدافع وطن» در رشت به روایت تصویرمداحی جانسوز فرزند خردسال شهید اغتشاشات تهران بر پیکر پدر+فیلمتهران| پیکر شهدای امنیت در شهریار و ملارد تشییع شد

وی بیان کرد: با توجه به حضور کارکنان یگان ویژه در آن منطقه برای مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور، سروان شهید رضا صیادی در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه در این حادثه 2 نفر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، اعلام کرد: حال عمومی مجروحان خوب و رضایت بخش است.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود

ایسنا/تهران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه با حضور مردم شهید پرور ورامین خبر داد.

سرهنگ مهدی امینی در جمع خبرنگاران در ورامین با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهید حجت اله یوسفیه اظهار کرد: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت راس ساعت ۱۰ از میدان امام حسین (ع) بسوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور ورامین برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا(ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از ۳۹ سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور ورامین و مسئولان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت، تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس در خوزستان
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم