Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  در جلسه شورای اداری استان، گفت: رهبر معظم انقلاب اخیرا فرمودند که ناامنی بزرگترین مصیبت برای هر کشوری است، بنابراین تمام کسانی که در حوزه امنیت فعالیت می‌کنند تمام تلاششان این است تا امنیت پایدار در استان برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه با عنایت امام رضا(ع) و حمایت‌های بی دریغ مردم فهیم استان امنیت در استان برقرار است، تصریح کرد: تامین نظم و امنیت مردم به عنوان اولویت اول در تمهیدات اندیشیده شده قبل از اجرای طرح سهیمه بندی بنزین مدنظر قرار گرفته بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب سیاست شورای تامین استان، برخورد با مردم معترض به شکل مسالمت آمیز، اقناعی و توجیهی و برخورد با اشرار و اغتشاش گران به شکل قاطع، بازدارنده و قهرآمیز پیش بینی صورت گرفته و خواهد گرفت.
جعفری ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان، افزود: طرح سهمیه بندی بنزین یک تصمیم ملی و مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا بود که مقام معظم رهبری هم آن را تایید کردند، هدف اصلی این طرح حمایت معیشتی از مردم به ویژه قشر محروم است، نکاتی همچون کنترل مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از قاچاق سوخت از اهداف دیگر این طرح به شمار می‌رود.
او با اشاره به سواستفاده‌های دشمن از طرح سهمیه‌بندی بنزین، تصریح کرد: معاندین بسیار امید داشتند که با اجرای این طرح ضربه اساسی به نظام بزنند و اقدام به براندازی کنند که تا امروز خوشبختانه ناموفق بوده اند و ان‌ شاالله ناکام خواهند شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه مشکل خاصی در حوزه امنیتی استان نداشته‌ایم، گفت: برای آگاه‌سازی مردم اقدامات گوناگونی حول محور قرارگاه مدیریت سوخت استان صورت گرفت، در حوزه تنظیم بازار هم برای جلوگیری از گرانی کالا اقداماتی نظیر گشت‌های نظارتی در استان انجام گرفته و تقویت خواهد شد.
سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اغتشاش‌های اخیر، گفت: با حمایت همه جانبه نهادهای متولی در حوزه امنیت شرایط را در مشهد به گونه‌ای فراهم کردیم که دشمن بیشترین ضربه را متحمل شد و کم ترین خسارت را شاهد بودیم.   انتهای پیام// ز.م   مردم به شایعات و جریا‌ن‌سازی سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیست، آمریکا و غرب توجه نکنند    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مقام معظم رهبری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه